• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Ja det verkar faktiskt så.
Andra bolag ignorerar oftast rekommendationer tyvärr men det är inte något mysterium vissa i ledningen hos dessa spelbolag bryr sig inte om något annat än pengar, från deras perspektiv förstår jag, de tänker ju är man vuxen har man ett eget ansvar det är i alla fall ramsan.
 

GDPR

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
14 November 2023
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Vad gör man med företag som vägrar lämna ut data inom 30 dagar? Kan man anmäla dessa?
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Vad gör man med företag som vägrar lämna ut data inom 30 dagar? Kan man anmäla dessa?
Har du skickat in nåt som styrker dina personuppgifter när du frågat om din data? Exempelvis pass körkort eller ID? Och/Eller har du fått bekräftat att du bör få det inom 30 dagar?

Varför är eftersom jag har märkt vissa bolag fular sig och påstår det börjar räknas ifrån dagen du verifierat dig när du begär ut data. Rätt eller fel vet jag inte, men vanligt förekommande.
 

Lino

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
7 November 2023
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
12
Poäng
51
Hur är det med ATG? Har någon fått någon krona av de?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp