• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Nej det "borde" dom inte, dom skiter i dig som kund i majoriteten av fall, det är business bolag tjänar pengar på speltorskar så är det. Dock behöver dom förhålla sig till kraven och reglerna från licensutgivarna och kan tänja lite höger vänster till sin fördel.
Ibland när det blir stilla på ett konto efter mycket insättningar så väljer dom stänga ner personen, bolaget gått plus på dig och ser till att sedan ta sitt "ansvar". Vinst för bolaget.
Ja der där känns som att det kan va precis så ,,,,
Spelat mkt där innan o detta året satsat ganska mkt dem första månaderna på året sen poff stänger man bara ner med ett mail som förklaring som ingen normal människa utan i sikt kan tolka så man förstår,,,,
Blodsugare är dem allihopa
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Skattlös

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
18 Oktober 2021
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
39
Poäng
137
Ja der där känns som att det kan va precis så ,,,,
Spelat mkt där innan o detta året satsat ganska mkt dem första månaderna på året sen poff stänger man bara ner med ett mail som förklaring som ingen normal människa utan i sikt kan tolka så man förstår,,,,
Blodsugare är dem allihopa

Perfekt då att du blivit avstängd så att du slipper göda den blodsugaren då? Men jag antar att du har ett gäng andra blodsugare där du kan spela bort dina surt förvärvade slantar?

Att ett spelbolag på eget initiativ stänger av en måste ju vara en riktig väckarklocka när det kommer till osunt spelande. Lite som att en knarklangare vägrar sälja till en för att de tycker att man knarkar lite väl mycket. Jag säger det här i all välmening.
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Perfekt då att du blivit avstängd så att du slipper göda den blodsugaren då? Men jag antar att du har ett gäng andra blodsugare där du kan spela bort dina surt förvärvade slantar?

Att ett spelbolag på eget initiativ stänger av en måste ju vara en riktig väckarklocka när det kommer till osunt spelande. Lite som att en knarklangare vägrar sälja till en för att de tycker att man knarkar lite väl mycket. Jag säger det här i all välmening.
Ja det är helt rätt ,känns bra nu men blev ställd När dem bara stänger ner utan nån speciell anledning , jag har spelat hela mitt vuxna liv i perioder o varit spelfri långa perioder sen är det som att man tar på skygglapparna o bara ger efter när man e inne i det ,,,,
Jag vet att detta är destruktivt och ej hållbart men varit svag i mitt eget skydd,,,,tog återfall nu när min mamma gick bort som varat ett tag ,,,,
Jag Tar ditt meddelande på rätt sätt o förstår vad du menar o kan bara hålla med
 

En av er

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
1 107
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Nej det "borde" dom inte, dom skiter i dig som kund i majoriteten av fall, det är business bolag tjänar pengar på speltorskar så är det. Dock behöver dom förhålla sig till kraven och reglerna från licensutgivarna och kan tänja lite höger vänster till sin fördel.
Ibland när det blir stilla på ett konto efter mycket insättningar så väljer dom stänga ner personen, bolaget gått plus på dig och ser till att sedan ta sitt "ansvar". Vinst för bolaget.
Helt rätt
 

Fattigforlife

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
29 Juni 2023
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Letar max 3 ärenden till.

Har någon spelat hos bolag som: Platincasin, Bethard, Fastbet, Betfair, Betway, Bwin, Unibet, Storspelare, 888, William hill eller övriga bolag och önskar hjälp med ett ärende gentemot spelbolagen kring återbetalning hjälper jag till.
Är du osäker och önskar få ditt ärende utvärderat kan jag kolla på det.

Bra veta: Återbetalningar är inte en garanti. Helst 200.000K+ Nettoförluster. Stort plus om du har kommunikation med spelbolaget i form av email till din fördel. Stort plus om du är aktivt spelpausad.

För kontakt PM: på Lånforum. Saknas konto på Lånforum eller om du önskar vara anonym och inte länkas till ditt lånforum användarnamn kan du maila [email protected] för att berätta om ditt ärende/historia med spelbolag.

Referenser på hur lyckade återbetalningar kan se ut hittar ni i bifogade filer nedan, detta är ett få urval ur massvis med ärenden.
Jag har kontakt dig innan och har ej fått någon återbetalning med din hjälp, men 2000 kr fick du av mig för lite Mail...
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Jag har kontakt dig innan och har ej fått någon återbetalning med din hjälp, men 2000 kr fick du av mig för lite Mail...
Tough bananas.

Gäller det ett Bwin ärende? Om det är du så hade du tydliga fel i kommunikationen med spelbolaget, vilket tyvärr försvårar en återbetalning. Man kan exempelvis inte vara supertrevlig mot kundservice och säga man är Ok med sitt nivå av spelande vilket signalerar att man har noll tecken på spelmissbruk för bolag kommer använda det emot en.

Hur som helst, finns inga garantier i återbetalningar förmodligen ansåg du att chansen att testa var värt det i ditt fall, annars hade du inte velat testa.

Du kan skriva på nytt då jag inte vet vem du är "fattigforlife" så kollar jag upp det.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Tough bananas.

Gäller det ett Bwin ärende? Om det är du så hade du tydliga fel i kommunikationen med spelbolaget, vilket tyvärr försvårar en återbetalning. Man kan exempelvis inte vara supertrevlig mot kundservice och säga man är Ok med sitt nivå av spelande vilket signalerar att man har noll tecken på spelmissbruk för bolag kommer använda det emot en.

Hur som helst, finns inga garantier i återbetalningar förmodligen ansåg du att chansen att testa var värt det i ditt fall, annars hade du inte velat testa.

Du kan skriva på nytt då jag inte vet vem du är "fattigforlife" så kollar jag upp det.
Tar du betalt för att driva ärende mot spelbolag, har jag uppfattat det korrekt ?
 

spelaren97

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
15 Augusti 2023
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
2
Poäng
1
Tar du betalt för att driva ärende mot spelbolag, har jag uppfattat det korrekt ?

Cranved är nog en av de värsta medlemmarna på lånforum.
Gör sig stadiga pengar på folk som redan är i en mycket utsatt position.
Slår man upp skenhelig så kommer det upp en bild på honom.

Att han fortfarande år 2023 får hållas med sitt skit är obegripligt på detta forum.
Sannolikt har han kontakt med ägarna av forumet för på vilket annat forum som helst hade detta aldrig varit tillåtet.
Han hade varit avstängd för länge sen.

Att det finns medlemmar som betalt för lite mail utan att få återbetalning också, vilken scam!
Hur kan folk vara så korkade? Det finns ju ChatGPT idag.
 
Senast ändrad:

love-sports

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
23 December 2022
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Cranved är nog en av de värre medlemmarna på detta forum.
Gör sig stadiga pengar på folk som redan är i en mycket utsatt position.
Slår man upp skenhelig så kommer det upp en bild på honom.

Att han fortfarande år 2023 får hållas med sitt skit är obegripligt på detta forum.
Sannolikt har han kontakt med ägarna av forumet för på vilket annat forum som helst hade detta aldrig varit tillåtet.
Han hade varit avstängd för länge sen.
Stop it, please! He helped me with several errands without charging a single penny! He then also suggested other people, lawyers and others who could help.
 

spelaren97

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
15 Augusti 2023
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
2
Poäng
1
Stop it, please! He helped me with several errands without charging a single penny! He then also suggested other people, lawyers and others who could help.

Självklart gjorde du det, Cranved konto 2.
Snart kommer Cranved konto 3 och 4 bekräfta samma sak.
Sjukt att det får fortgå. Alla vet varför han gör det, för att sko sig själv på självklara ärenden som man kan lösa helt själv.
Att utnyttja utsatta människor i en svår sits och sko sig på deras förlorade pengar, vilken låg nivå av människa.
@Lånforum.se har ni någon form av respekt för forumets anseende så förbjud denna fars omedelbart.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp