- Blev medlem
- 27 Oktober 2019
- Meddelanden
- 784
- Mottagna reaktioner
- 335
- Poäng
- 497
Vi är överens om att vem som helst kan begära en goodwill-återbetalning. Emellertid är det mycket få spelbolag som faktiskt erbjuder sådana återbetalningar. Återbetalningar som grundar sig i alternativa, mer komplexa ärenden faller under en annan kategori. Där mallar inte är till någon hjälp, utan krävs andra åtgärder som inte finns tillgänglig på standardiserade mallar eller online.Varför ska man anlita någon för att göra detta? Det finns färdiga mallar att använda, bara fylla i sina uppgifter och skicka ett mail själv, en 10 åring klarar av detta. Fick själv tillbaka drygt 86.000 kr för inte så länge sedan och jag använde de tips som finns att hämta gratis på nätet.
86.000 kronor som i ditt exempel anses som jordnötter för spelbolagen generellt sett. Inget standardmall eller information som finns tillgängligt på nätet kommer lösa större belopp eller mer komplexa ärenden. Men absolut en bra rekommendation om det gäller mindre summor eller goodwill ärende.
Sedan är det viktigt veta att vissa bolag struntar i återbetala kunder oavsett ärende/situation, avsaknad av interna policies kring det eller en tydlig sträng policy om att absolut inte återbetala en enda krona.
Vidare, förmodligen det bästa du kommer läsa: Det finns ingen tvång i att ta vår hjälp det är frivilligt att söka hjälp via oss.