• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Varför ska man anlita någon för att göra detta? Det finns färdiga mallar att använda, bara fylla i sina uppgifter och skicka ett mail själv, en 10 åring klarar av detta. Fick själv tillbaka drygt 86.000 kr för inte så länge sedan och jag använde de tips som finns att hämta gratis på nätet.
Vi är överens om att vem som helst kan begära en goodwill-återbetalning. Emellertid är det mycket få spelbolag som faktiskt erbjuder sådana återbetalningar. Återbetalningar som grundar sig i alternativa, mer komplexa ärenden faller under en annan kategori. Där mallar inte är till någon hjälp, utan krävs andra åtgärder som inte finns tillgänglig på standardiserade mallar eller online.

86.000 kronor som i ditt exempel anses som jordnötter för spelbolagen generellt sett. Inget standardmall eller information som finns tillgängligt på nätet kommer lösa större belopp eller mer komplexa ärenden. Men absolut en bra rekommendation om det gäller mindre summor eller goodwill ärende.

Sedan är det viktigt veta att vissa bolag struntar i återbetala kunder oavsett ärende/situation, avsaknad av interna policies kring det eller en tydlig sträng policy om att absolut inte återbetala en enda krona.

Vidare, förmodligen det bästa du kommer läsa: Det finns ingen tvång i att ta vår hjälp det är frivilligt att söka hjälp via oss.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Har skrivit till dig för några veckor sen, utan att få svar. Du sa att vi kunde sätta igång sen svarar du inte.

Jag ser att vi hade ett ärende tillsammans som blev lyckad. Sedan ett Expekt ärende där de ansåg sig ha rätt i ditt ärende. Sedan ett med Betsson som aldrig kom igång.

Kan vara att du saknade kommunikation mellan dig och bolaget? Just Betsson är det extra viktigt annars är det nästan inte lönt.

Det finns säkert andra här på forumet som kan försöka hjälpa dig. Använd denna tråd till det.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Jag ser att vi hade ett ärende tillsammans som blev lyckad. Sedan ett Expekt ärende där de ansåg sig ha rätt i ditt ärende. Sedan ett med Betsson som aldrig kom igång.

Kan vara att du saknade kommunikation mellan dig och bolaget? Just Betsson är det extra viktigt annars är det nästan inte lönt.

Det finns säkert andra här på forumet som kan försöka hjälpa dig. Använd denna tråd till det.
Ja, exakt vi hade ett lyckad ärende.
Sen sa vi att vi skulle försöka fixa ett svar till Expekt och börja med Bettson.
Du skrev till mig flera gånger nu kan vi köra igång och när jag svarar svarar du aldrig. Men det är ok, förstår att det kanske inte är lockande om ärendet inte är starkt.
Tack för samarbetet. Får kolla med någon annan som kan hjälpa mig.
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Ja, exakt vi hade ett lyckad ärende.
Sen sa vi att vi skulle försöka fixa ett svar till Expekt och börja med Bettson.
Du skrev till mig flera gånger nu kan vi köra igång och när jag svarar svarar du aldrig. Men det är ok, förstår att det kanske inte är lockande om ärendet inte är starkt.
Tack för samarbetet. Får kolla med någon annan som kan hjälpa mig.
Tack för din förståelse, det känns fel också "låsa" ditt ärende om vi inte känner vi kan göra ett bra jobb med det, hoppas du förstår det.
Just med Betsson brukar vi gilla ha lite kommunikation i bilden för ett bra ärende annars blir det tunt.

Det finns säkert någon här som kan hjälpa dig, akta dig bara från vem då man inte vill få sina ärenden låsta som potentiellt kunde bli en utbetalning.

All lycka till dig.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Tack för din förståelse, det känns fel också "låsa" ditt ärende om vi inte känner vi kan göra ett bra jobb med det, hoppas du förstår det.
Just med Betsson brukar vi gilla ha lite kommunikation i bilden för ett bra ärende annars blir det tunt.

Det finns säkert någon här som kan hjälpa dig, akta dig bara från vem då man inte vill få sina ärenden låsta som potentiellt kunde bli en utbetalning.

All lycka till dig.
Jag förstår, ville bara veta så att vi kommer till avslut och att jag inte ska vänta på er.
Vi har lyckad ärende och jag är mer än nöjd. Tack för hjälpen.
 
Senast ändrad:

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 776
Poäng
9 547
Skulle inte alls bli förvånad om det ärendet hamnar i högsta domstolen faktiskt.
Om det hamnar i HD & Betsson även där fälls blir det intressant att se vad som sker framåt.
 

Frågvisherre

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
31 Mars 2022
Meddelanden
55
Mottagna reaktioner
9
Poäng
42
Är inte problemet här att det som hänt här, skedde innan spellagsstiftningen när bolagen rakt av förbjöds den här typen av VIP-behandling. Det fanns väl inget sådant i lagen innan spellagsstiftningen?
 

Vegi0327

Aktiv medlem
Poäng: 36
Blev medlem
18 April 2023
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
11
Poäng
36
Vi är överens om att vem som helst kan begära en goodwill-återbetalning. Emellertid är det mycket få spelbolag som faktiskt erbjuder sådana återbetalningar. Återbetalningar som grundar sig i alternativa, mer komplexa ärenden faller under en annan kategori. Där mallar inte är till någon hjälp, utan krävs andra åtgärder som inte finns tillgänglig på standardiserade mallar eller online.

86.000 kronor som i ditt exempel anses som jordnötter för spelbolagen generellt sett. Inget standardmall eller information som finns tillgängligt på nätet kommer lösa större belopp eller mer komplexa ärenden. Men absolut en bra rekommendation om det gäller mindre summor eller goodwill ärende.

Sedan är det viktigt veta att vissa bolag struntar i återbetala kunder oavsett ärende/situation, avsaknad av interna policies kring det eller en tydlig sträng policy om att absolut inte återbetala en enda krona.

Vidare, förmodligen det bästa du kommer läsa: Det finns ingen tvång i att ta vår hjälp det är frivilligt att söka hjälp via oss.
Ta er hjälp skriver du, är ni ett bolag med f-skattesedel och flertalet anställda eller sitter du i pojkrummet och leker jurist och skickar iväg mejl till höger och vänster till div. spelbolag!?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp