• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är tiden inne för ett samlingslån eller fortsätta ökenvandringen?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Småbarnspappa

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
17 Augusti 2024
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
5
Poäng
26
Det blev bara Brixo o loanstep. Typ 30 k om jag inte minns fel. Känns som att man kanske har större chans vid personliga bankmöten eller kanske collectors hemsida
Jag hade ett liknande fall. Fick avslag via förmedlare först. Sen beviljad 50 000kr Men blev kontaktad av Collector direkt som hjälpte mig med ett samlingslån på 400 000kr. Väldigt nöjd med processen och min personliga kontakt hos dem. Kan skicka kontaktuppgifterna till min kontakt där om du vill så kan du testa!
 
Senast ändrad:

Hopp123

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
17 Mars 2023
Meddelanden
218
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Jag hade ett liknande fall. Fick avslag via förmedlare först. Sen beviljad 50 000kr Men blev kontaktad av Collector direkt som hjälpte mig med ett samlingslån på 400 000kr. Väldigt nöjd med processen och min personliga kontakt hos dem. Kan skicka kontaktuppgifterna till min kontakt där om du vill så kan du testa!
Jag funderar på att ring några aktörer innan jag drar iväg en ansökan inom någon vecka. Tror du det är värt att ringa Collector?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp