• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Zaver app någon som använt?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 886
Mottagna reaktioner
1 650
Poäng
1 117
Är det någon som har provat UC varianten på 200.000? Vad är räntan på detta om man får maxbelopp och vilka förutsättningar hade ni?

står på hemsidan nu: ”Eller låna upp till 200 000 kr i 72 månader” så det kanske är igång.
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 813
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Funkar inte ännu tyvvär ,,,det ska komma igång i höst nån gång ,,,
Haha klassiker det där med att ”komma igång till just hösten” känns som alla företag drar den minst 4-5 gånger under ett år. Varför just hösten haha? Allt för att skjuta problemen framför sig. Glömmer aldrig när Minifinans under början av sommaren lovade starta igen inom 10-14 dagar, uppe i runt 90-100 dagar nu..
Nu är ju jag inget fan av minifinans alls så jag är ju inte förvånad. Har någon tråd som handlar om dem, men ett par nära vänner ville ansöka så kollade upp åt dem.
 

noll

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
371
Mottagna reaktioner
83
Poäng
247
Kapar gammal tråd och börjar med att be om ursäkt för detta.

Jag har mailat en bilhandlare och frågat om villkor kring betalning/delbetalning med Zaver. Har inte fått svar än så under tiden undrar jag om det finns någon här på forumet som använt Zaver senaste tiden och vill dela med sig av erfarenheter?
Är dom i paritet med Klarna/qliro?
Delbetalning (era förutsättningar, upplysning och upplevelse)
Finns någon sida som visar vilka butiker som använder Zaver?
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp