• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vilken kreditkort kan man få med 15-17% uc betyg?

noll

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
364
Mottagna reaktioner
78
Poäng
227
Någon som vill dela med sig av sina förutsättningar när ni blev beviljade något av American Express korten?

Tack på förhand!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

noll

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
364
Mottagna reaktioner
78
Poäng
227
Japp uc, amex hade jag runt 40 i uc risk, mängder med ff och högt belånad men fick två kort ändå. Remember är av lättare art fast där behöver du nog lite bättre än ovan. Resurs classic fick jag med med väldigt hög uc risk och många ff, runt 30ff den gången tror jag det var. Collector har easycard det får man också nästan hur bedrövlig ekonomin ser ut men då endast 5000kr
Hur hög kredit fick du på ditt Amex?
 

noll

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
364
Mottagna reaktioner
78
Poäng
227
Är det någon som har beviljats något American Expresskort och vill dela med sig av förutsätningar och beviljat kreditutrymme?
Tycker det är svårt att veta vilket av American Express alla kort man kan söka. Jag är inte i behov av att samla poäng men följer det med så är det ok.

Så det vore jättesnällt om någon ville dela med sig.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 290
Mottagna reaktioner
416
Poäng
557
Är det någon som har beviljats något American Expresskort och vill dela med sig av förutsätningar och beviljat kreditutrymme?
Tycker det är svårt att veta vilket av American Express alla kort man kan söka. Jag är inte i behov av att samla poäng men följer det med så är det ok.

Så det vore jättesnällt om någon ville dela med sig.
Svåra… dom var lättare för
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Jag fick det för något år sen. Från 30k till 60k med rätt kass UC. Vad har du för förutsättningar?
En hel del förfrågningar just nu, men i övrigt ganska okej. Men har varje gång jag ansökt fått avslag, men det tas aldrig kreditupplysning. Vad hade du för förutsättningar när du fick ökning?
 

Lånhajen

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
23
Poäng
111
Kommer inte ihåg exakt men tror runt 20 i UC och 15ff, inga anmärkningar. Konstigt att de inte tar kreditupplysning på dig? Inget i kivra från UC? Vad har du för förutsättningar?
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Kommer inte ihåg exakt men tror runt 20 i UC och 15ff, inga anmärkningar. Konstigt att de inte tar kreditupplysning på dig? Inget i kivra från UC? Vad har du för förutsättningar?
10 i Uc-risk, 20 ff, inga anmärkningar eller andra höga lån. Ingen UC någon gång.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp