• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Underbar fredag! Skuldsanering beviljad

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sheriffen89

Aktiv medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Januari 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
47
Poäng
137
Har ca 12:000 i skuld hos dem och min gissning är att de inte är nöjda med återbäringen. ser nu att de inte är med i saneringen och att de nyligen köpt upp skulden, kan det vara så att de också vill vara med på tåget?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 407
Mottagna reaktioner
13 480
Poäng
8 917
Men måste man inte inkomma med någon form motivering eller räcker det med att överklaga för sakens skull?
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
918
Poäng
817
Har ca 12:000 i skuld hos dem och min gissning är att de inte är nöjda med återbäringen. ser nu att de inte är med i saneringen och att de nyligen köpt upp skulden, kan det vara så att de också vill vara med på tåget?
Är dem inte med så är det nog garanterat för att dem vill ingå med
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 760
Mottagna reaktioner
1 003
Poäng
867
Har ca 12:000 i skuld hos dem och min gissning är att de inte är nöjda med återbäringen. ser nu att de inte är med i saneringen och att de nyligen köpt upp skulden, kan det vara så att de också vill vara med på tåget?
Det är med all sannolikhet detta som är orsaken.
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 760
Mottagna reaktioner
1 003
Poäng
867
Men måste man inte inkomma med någon form motivering eller räcker det med att överklaga för sakens skull?
Nej de behöver inte ha nån annan motivering att komma med än att de bara tycker att man inte ska ha sanering.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 584
Mottagna reaktioner
6 157
Poäng
4 147
Så jävla fult gjort då de har god tid på sig att motsätta sig skuldsaneringen och så väntar de till efter beslutet. De har dessutom godkänt betalningsplanen för att sen motsätta sig. Svinigt tycker jag.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 584
Mottagna reaktioner
6 157
Poäng
4 147
Har ca 12:000 i skuld hos dem och min gissning är att de inte är nöjda med återbäringen. ser nu att de inte är med i saneringen och att de nyligen köpt upp skulden, kan det vara så att de också vill vara med på tåget?
De är ju med på tåget då de köpt skulden fr0n någon annan i din lista av borgenärer.
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
918
Poäng
817
De är ju med på tåget då de köpt skulden fr0n någon annan i din lista av borgenärer.
Hände mig under inledande att ett bolag köpte av ett annat under tiden så då hade dem gjort om vem skulden var till när beslutet kom.
Så var inte sielo med på beslutet Så var ju säkert det andra bolaget det så då vill dem väl att det ska bli rätt bara
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp