• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Underbar fredag! Skuldsanering beviljad

Sheriffen89

Aktiv medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Januari 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
45
Poäng
137
Denna fredag är den absolut bästa på väldigt länge! Maj 2028 är jag skuldfri och det känns som
Ett nytt liv påbörjas redan idag!
Till er alla som kämpar, ge inte upp den känslan jag bär på just nu var värd varenda slitsam minut.
Ha en trevlig helg :)
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mumlan

Kunnig medlem
Poäng: 336
Blev medlem
20 Maj 2023
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
154
Poäng
336
Denna fredag är den absolut bästa på väldigt länge! Maj 2028 är jag skuldfri och det känns som
Ett nyttoväxter påbörjas redan idag!
Till er alla som kämpar, ge inte upp den känslan jag bär på just nu var värd varenda slitsam minut.
Ha en trevlig helg :)
Men så härligt! Stort grattis till dig och till din kommande nystart! Håller tummarna att jag får känna känslan framöver! Ha en toppen helg!
 

taddekrona

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
28 November 2022
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
3
Poäng
11
Denna fredag är den absolut bästa på väldigt länge! Maj 2028 är jag skuldfri och det känns som
Ett nytt liv påbörjas redan idag!
Till er alla som kämpar, ge inte upp den känslan jag bär på just nu var värd varenda slitsam minut.
Ha en trevlig helg :)
Kan du berätta lite mer om din historia och processen till ansökan?
 

Life on a ledge

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
18 November 2021
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
Denna fredag är den absolut bästa på väldigt länge! Maj 2028 är jag skuldfri och det känns som
Ett nytt liv påbörjas redan idag!
Till er alla som kämpar, ge inte upp den känslan jag bär på just nu var värd varenda slitsam minut.
Ha en trevlig helg :)
Stort Grattis!! Hoppas att det kommer flyta på!
Kommer fortfarande ihåg känslan då jag satt o grät i flera timmar av lättnad.
Betalde idag av år 2, 3 år kvar :)
 

Sheriffen89

Aktiv medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Januari 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
45
Poäng
137
Resan började igentligen år 2021 då jag efter år av laboreringar med räkningar kände att nej det här går inte.. har ett spelmissbruk i grunden som gjorde att situationen blev ohållbar! Bestämde mig för att släppa allt till KFM juni 2021 och det var det bästa jag någonsin gjort.. levt med löneutmätning i nästan 2 år men då mina skulder ökat 400 000 på denna tid så kände jag att näe jag skickar in en ansökan vilket jag gjorde på egen hand i mars 2023 min tanke var att det inte kommer att gå men 19 maj fick jag inledande, 22 juli betalplan och idag beslut ☺️ svårt att säga om det beskriver resan men svarar gärna på alla typer av frågor! Må så gott vänner idag ska jag unna mig några kalla öl ☺️
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 385
Mottagna reaktioner
13 461
Poäng
8 917
Resan började igentligen år 2021 då jag efter år av laboreringar med räkningar kände att nej det här går inte.. har ett spelmissbruk i grunden som gjorde att situationen blev ohållbar! Bestämde mig för att släppa allt till KFM juni 2021 och det var det bästa jag någonsin gjort.. levt med löneutmätning i nästan 2 år men då mina skulder ökat 400 000 på denna tid så kände jag att näe jag skickar in en ansökan vilket jag gjorde på egen hand i mars 2023 min tanke var att det inte kommer att gå men 19 maj fick jag inledande, 22 juli betalplan och idag beslut ☺️ svårt att säga om det beskriver resan men svarar gärna på alla typer av frågor! Må så gott vänner idag ska jag unna mig några kalla öl ☺️

Hur mycket hade du i total skuld när du fick beviljad skuldsanering?
Hade du några skulder till staten? (CSN,Skatteverket,Försäkringskassan,Brottsofferjouren osv).
Blev det några kompletteringar?
Hur nytt var ditt senaste lån?
Överklagade någon utav dom du var skyldig?

Grattis igen och trevlig helg!
 

Sheriffen89

Aktiv medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Januari 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
45
Poäng
137
Hur mycket hade du i total skuld när du fick beviljad skuldsanering?
Hade du några skulder till staten? (CSN,Skatteverket,Försäkringskassan,Brottsofferjouren osv).
Blev det några kompletteringar?
Hur nytt var ditt senaste lån?
Överklagade någon utav dom du var skyldig?

Grattis igen och trevlig helg!
Hej @Terry_

1.8mkr
2 inga statliga skulder ( hade en skatteskuld men den reglerades innan med löneutmätning)
3. Inga kompletteringar och Inga borgenärer motsatte sig min sanering
4. Senast tagna var i början av 2021 Jan/Feb
 

Yoyo10

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
18 Januari 2023
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Denna fredag är den absolut bästa på väldigt länge! Maj 2028 är jag skuldfri och det känns som
Ett nytt liv påbörjas redan idag!
Till er alla som kämpar, ge inte upp den känslan jag bär på just nu var värd varenda slitsam minut.
Ha en trevlig helg :)
Stort grattis, har de frågat hur skulden uppkom och vad har du svarat?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp