• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Telenor missade fakturor

Kille95

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
20 April 2022
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Någon som vet hur många fakturor som man kan missa och ha efter sig innan abonnemanget spärras?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sanerare

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
11 Juli 2023
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Ring kundtjänsten och fråga i stället för att fråga här, lite lättare att ringa kanske eller tänker ja helt fel?
 

Vadskajaggöra2024

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
23 November 2023
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
68
Poäng
196
Ring kundtjänsten och fråga i stället för att fråga här, lite lättare att ringa kanske eller tänker ja helt fel?
2 veckor, jag var sen två veckor och helt plötsligt slutade allt att fungera. De låste upp direkt då man kunde betala via Swish. Men blev förvånad att det gick så fort
 

cat_lover

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
23 Februari 2024
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
2 veckor, jag var sen två veckor och helt plötsligt slutade allt att fungera. De låste upp direkt då man kunde betala via Swish. Men blev förvånad att det gick så fort
Det verkar skilja sig väldigt mycket beroende på vilken operatör man har. Har själv legat efter 2 månader hos Telia en gång i tiden och det enda som hände var att de la på en påminnelseavgift på nästkommande faktura.
 

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 164
Mottagna reaktioner
691
Poäng
637
Jag har legat efter en månad och betalt ikapp hos Telenor, gällde internet. Inget stängdes av under den tiden för mig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp