• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Start löneutmätning

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jojje2356

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
20 November 2023
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag fick idag brev att betala in ett lån från kfm. Hinner jag få in lön i juni?
 

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 264
Mottagna reaktioner
752
Poäng
677
Då har du ju ett sista datum för när du ska betala till att börja med. Gör du inte det får du hem papper om att fylla i inkomster och utgifter som man brukar ha ca 14 dagar på sig. Sen skickas beslutet rätt omgående och löneutmätning påbörjas. Du kan få behålla junilönen tror jag, om du väntar till sista dagen att fylla i inkomster och utgifter. Men det är ingen garanti, rent teoretiskt skulle löneutmötning kunna komma igång tills junilönen. Håller tummarna att du får behålla juni!
 

TheNiceGuy

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
17 Februari 2022
Meddelanden
62
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Att tilläggas är att det kan dröja rätt lång tid mellan sista dag att betala och inkomstredovisning, men ibland går det på ett par dagar. För mig tog det ex 2 månader.
 

Jojje2356

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
20 November 2023
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Att tilläggas är att det kan dröja rätt lång tid mellan sista dag att betala och inkomstredovisning, men ibland går det på ett par dagar. För mig tog det ex 2 månader.
Det får vi hoppas att det det ta längre tid. Bor i storstad där det är många i liknande situation
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp