• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skulder hos Kfm- aktiv på sociala medier.

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
374
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Tror ni inte att hon menar via Ratsit och mrkoll? Folk är oändligt nyfikna och blir man tillräckligt stor influencer så är även Aftonbladet & Expressen igång.
Det är ju priset av att vara en offentlig person antar jag. Man får välja antingen eller. Det går nog inte få båda i detta.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 725
Mottagna reaktioner
7 115
Poäng
4 807
Jag har svårt att tro att särskilt många skulle följa just pga skuldsättningen.

Gunilla Persson följs säkert av massor, men kan inte tänka mig att så många gör det pga hennes skulder till kfm.
Jag tror att många kanske tänker att här är en ”känd” person som också har skulder och som dessutom vågar prata om det.
 

Kråkan87

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Du kam spärra ditt personnummer på tex creditsafe så ingen kan ta en kreditupplysning, då spärras du även automatiskt hos alla kreditupplysningsföretag i 14 dagar , sen behöver du en polisrapport på varför och vad som hänt om di vill fortsätta ha spärren upp till 5 år. Jag har så...var tvungen då jag fått mitt konto hackat och 14k försvann på bitcoin, polisanmälde och spärrade mig. Nu kan ingen ta kreditupplysning på mig på 5 år. På 24h fick jag 73 kreditupplysningar innan jag spärrade mig‍
 

Mgg

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
5 Maj 2020
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Tack snälla för svar! Men kan jag göra det när jag har skulder hos Kfm? Jag vill inte börja bråka med kfm eller inkasso..Att dem börjar ifrågasätta varför jag gör det..
 

Mgg

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
5 Maj 2020
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Eller så kan man lägga ner sociala medier. Det är bara för tattare, white trash och folk som vill hävda sig och / eller skryta samt söka bekräftelse.
Sen igen så är ju hela generationen som kommer nu helt efterblivna och hjärntvättade av alla influenzzzers. Betalar tusentals kronor för fula ankläppar och riskerar döden för att få en större onlyfans röööv. Ta mig tillbaka till 80 talet tack. Allt var bättre.
Du kanske inte läste mitt inlägg tillräckligt noga, att jag endast ville ha svar på mina frågor, men jag anade att det skulle dyka upp såna här svar. Tack för underhållningen
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 772
Mottagna reaktioner
13 044
Poäng
10 087
Du kanske inte läste mitt inlägg tillräckligt noga, att jag endast ville ha svar på mina frågor, men jag anade att det skulle dyka upp såna här svar. Tack för underhållningen
Här kan man inte förvänta sig att en tråd håller sig till ämnet..
 

Baklänges

Kunnig medlem
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
297
Mottagna reaktioner
193
Poäng
366
Tack snälla för svar! Men kan jag göra det när jag har skulder hos Kfm? Jag vill inte börja bråka med kfm eller inkasso..Att dem börjar ifrågasätta varför jag gör det..
Du behöver fortfarande ha goda skäl till varför du ska vara spärrad. Har svårt att tro att det räcker med ett "känd influencer" eller liknande.

Har svårt att se att det blir problem med KFM eller inkasso om du väljer att spärra ditt personnummer. Du finns ju fortfarande i systemet, men med spärr för obehöriga. KFM räknas inte till obehörig då de är en myndighet.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 725
Mottagna reaktioner
7 115
Poäng
4 807
Tack snälla för svar! Men kan jag göra det när jag har skulder hos Kfm? Jag vill inte börja bråka med kfm eller inkasso..Att dem börjar ifrågasätta varför jag gör det..
När det gäller id-kapning så kan spärra sitt personnummer tillfälligt. Dock tror jag inte att det räcker med att man ringer och säger att man blivit id-kapad. Så om du inte är id-kapad så kan du inte spärra ditt personnummer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp