• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Santander förlängning billån

Biggi

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
24 Oktober 2021
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Hej.

Någon som har erfarenhet av santanders billån? Fått ett erbjudande om förlängning o fick de i slutet av förra månaden. Såg nu att dom ville haft svar innevarande månad. Alltså bara nån dag efter att jag fick hem de. Inte hunnit skicka in det därför, nu har jag fått en faktura på restskulden. Lite nervös att jag ska behöva betala bilen nu. Någon som har erfarenhet om dom brukar kunna lösa sånt här och kunna förlänga trotts att dom fakturerat hela beloppet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dvx06

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
24 Mars 2022
Meddelanden
138
Mottagna reaktioner
21
Poäng
112
Hej.

Någon som har erfarenhet av santanders billån? Fått ett erbjudande om förlängning o fick de i slutet av förra månaden. Såg nu att dom ville haft svar innevarande månad. Alltså bara nån dag efter att jag fick hem de. Inte hunnit skicka in det därför, nu har jag fått en faktura på restskulden. Lite nervös att jag ska behöva betala bilen nu. Någon som har erfarenhet om dom brukar kunna lösa sånt här och kunna förlänga trotts att dom fakturerat hela beloppet?
Fick samma sak från Wasa kredit en gång. De förlängde lånet efter en ny kreditupplysning
 

Prodelin

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
25 Maj 2013
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Hur många ggr kan man förlänga med Santander? förlängt en gång och båda kontrakten går ut nästa sommar med restkuld 300tkr
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 553
Mottagna reaktioner
12 918
Poäng
9 787
Hur många ggr kan man förlänga med Santander? förlängt en gång och båda kontrakten går ut nästa sommar med restkuld 300tkr
Det går flera gånger sa dom när jag frågade hur tusan dom räknat på ett lån.

Kan ju vara bra att betala ner så man inte har mer lån än bil/bilar, om du nu dessutom har flera lån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp