• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Resurs delbetalning

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Någon som vet om Resurs tar full UC om man vill ta något på faktura/delbetalning?
Minns att jag haft MIO-kortet på delbetalning där men det var en liten summa, då tog de mini-UC, men har nu tänkt en större summa på ca 25 K.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mrexcuse

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
28 Oktober 2019
Meddelanden
42
Mottagna reaktioner
25
Poäng
92
Köpte nyligen möbler från mio genom resurs. Togs mini-uc och krediten syns i UC. (Har dock betalat av allt så hoppas det försvinner helt.)
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Ringde Resurs
Och på alla köp så tas en full UC
Fast det stämmer inte. De gånger jag använt Resurs delbetalning bla Mio mfl har de enbart tagit mini-UC. Men har inte tagit större belopp, Max 3000 kr. Vill göra ett köp på 26 k kr men är nervös att de ska ta full UC….
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
929
Mottagna reaktioner
399
Poäng
497
Fast det stämmer inte. De gånger jag använt Resurs delbetalning bla Mio mfl har de enbart tagit mini-UC. Men har inte tagit större belopp, Max 3000 kr. Vill göra ett köp på 26 k kr men är nervös att de ska ta full UC….
Detta var vad jag fick för svar av resurs eftersom jag skulle inhandla en soffa om 1 månad.
så Ne det chansar ej på. De sa de tar full uc när det handlar ditekt om kredit
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Köpte flygresa på faktura tidigare denna månaden, ingen full UC för mig iallafall.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp