• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Remember flex eller annat kreditkort

Henke054

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
30 Juli 2022
Meddelanden
312
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Är ute efter ett kreditkort som ger något tillbaka med rabatt eller liknande och som inte är mega svårt att få. Har kikat Remember flex som verkar bra. Några tankar?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 212
Mottagna reaktioner
826
Poäng
717
Lånar denna gamla tråd är kund hos remember sen tidigare skött mitt lån där och nu fått mail kring deras kreditkort är det lätt att få trots 5,0 i UC o 5 FF ? Förstår att man inte kanske blir beviljad på högt belopp men tnkte ni som sökt under 2023 har ni haft dålig kreditvärdighet o många FF o fått beviljat ?
Baea intressant att veta
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Lånar denna gamla tråd är kund hos remember sen tidigare skött mitt lån där och nu fått mail kring deras kreditkort är det lätt att få trots 5,0 i UC o 5 FF ? Förstår att man inte kanske blir beviljad på högt belopp men tnkte ni som sökt under 2023 har ni haft dålig kreditvärdighet o många FF o fått beviljat ?
Baea intressant att veta
Jag hade 14 ff och ett betyg på 30% och årsinkomst på 468k och skulder på 1.2m när jag fick ett kreditkort på 25k via remember.
 

Tomtom72

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
23 April 2023
Meddelanden
448
Mottagna reaktioner
236
Poäng
407
Jag hade 14 ff och ett betyg på 30% och årsinkomst på 468k och skulder på 1.2m när jag fick ett kreditkort på 25k via remember.
Har du gått från 700k till 1,2miljoner på 5 månader? Jag trodde du tjänade väldigt bra. Är det spel det går till?
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Har du gått från 700k till 1,2miljoner på 5 månader? Jag trodde du tjänade väldigt bra. Är det spel det går till?
Jag har gått ifrån 700 till 1.3miljoner. Jag tjänar ca 45-50k efterskatt. Det är massa lån och skit. Tagit ut ifrån krediter fast jag betalt in. Hjälpt min familj varje månad pga inflationen och sedan en del spel ja.. har spärrat mig överallt nu och mitt nya nyårslöfte är att bli av med lån och krediter på totalt 196k och sedan har jag lån på ca 16k i månaden och då kan jag extra amortera och bara betala av…
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Jag tänker varje dag hur kan jag vara inkassohandläggare och hjälpa folk att bli skuldfria när jag själv är skuldsatt.. men lyckats och lyckas gör jag. Jag ger inte upp.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp