• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Omprövning löneökning

123turgumma

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Februari 2014
Meddelanden
171
Mottagna reaktioner
45
Poäng
157
Min man kommer bli erbjuden en högre position på jobbet vilket i sin tur ger mer pengar per månad i lön. Vi vet inte vad summan kommer hamna på men mellan 3-7500kr extra per månad. Vi antar att vi borde ompröva hans skusa då? Men frågan är kan vi nyttja pengarna under de månader som de tar innan det handläggs eller ska vi lägga de på hög och vara beredda på att få betala in en större klumpsumma?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Molle66

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
8 Maj 2023
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Min man kommer bli erbjuden en högre position på jobbet vilket i sin tur ger mer pengar per månad i lön. Vi vet inte vad summan kommer hamna på men mellan 3-7500kr extra per månad. Vi antar att vi borde ompröva hans skusa då? Men frågan är kan vi nyttja pengarna under de månader som de tar innan det handläggs eller ska vi lägga de på hög och vara beredda på att få betala in en större klumpsumma?
Min man kommer bli erbjuden en högre position på jobbet vilket i sin tur ger mer pengar per månad i lön. Vi vet inte vad summan kommer hamna på men mellan 3-7500kr extra per månad. Vi antar att vi borde ompröva hans skusa då? Men frågan är kan vi nyttja pengarna under de månader som de tar innan det handläggs eller ska vi lägga de på hög och vara beredda på att få betala in en större klumpsumma?
Hej!
Han kommer inte behöva betala retroaktivt, vi leker med tanken att hans löneförhöjning blir sista juni och omprövningen blir klar i oktober så behöver han inte betala in summan för juni tom oktober, utan dom pengarna får han behålla.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp