• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Northmill hög ränta

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 808
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Nu handlar detta förvisso om deras lån..
Men snälla att någon ens är förvånad.
Jag har inte mycket förtroende över för dessa.
Tog ett lån, det vart beviljat…vart tekniska fel och hela den biten med allt vad det innebar. Fick vänta en vecka….sen dess har jag endast kunnat höja en gång på 12-13 stycken inbetalningar fastän jag varit i tid och allt. Har ingenting hos kronan, hyfsat hög inkomst och rätt så få antal ff, då sa dom ändå att regeln är höjning var tredje månad om man har lågt antal ff, vilket jag haft hela tiden. Ändå har man knappt kunnat höja, varit även mycket mycket annat som strulat. Så bättre att skippa detta oseriösa företag med annars hög ränta och leta sig till någon bättre långivare är mitt varmaste tips!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 275
Mottagna reaktioner
1 104
Poäng
897
Det är detta jag har nämnt i flera andra trådar. Kolla inte enbart på räntan. Kolla på nuvarande betalningsplan och räkna hur mycket ränta som är kvar. Kolla på betalningsplanen när ni tar nytt lån då alla lån är olika. Vet att Norwegian har liknande system med över 90% ränta första åren o sen kommer amorteringen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp