• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Någon som har screenshots på aktiva lån eller ansökan om lån?

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 626
Mottagna reaktioner
1 781
Poäng
1 217
Hej på er. Jobbar med att uppdatera vårt bildarkiv, vilket är i skrivande stund är nära noll med bra och informativa bilder. På hur det ser ut helt enkelt när man har ett aktivt lån eller än bättre ansöker om ett, så att besökare kan bilda sig en uppfattning.

Alla typer av screenshots är välkomna! Sudda ut personuppgifter, eller skicka som de är så tar jag bort dem (jag tar även bort originalkopian i så fall).

Skicka som PM (klicka på mitt namn...), eller via mail till admin snabela lanforum.se. Publicera i tråden funkar med.

Exempel på screenshots

  • Blancolån aktivt lån med avbetalningsplan tex, hos valfri kreditgivare
  • Sms lån, beviljad kredit screenshot tex.
  • Mail på godkänt lån?
  • Ansökan om lån vore väldigt uppskattat tror jag för besökare
  • Erbjudande Lendo/Zmarta mfl vid ansökan vore intressant.
  • Video - Du får ett märke i forumet isf :) App för windows, iPhone, Android
  • Även kreditkort, bolån, billån, företagslån, inkasso är intressant. Beviljad skuldsanering kanske?
  • Kreditupplysningar! Screenshot från minuc.se
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Majsan72

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
18 Juli 2022
Meddelanden
140
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
Halverat min Klarnakredit från 20000 till 10000kr sen september. Inga nya köp eller UC-förfrågningar. Ändå står det så nu… jag fattar inget
 

Bilagor

  • 96F28254-74E4-4892-8649-9CE6E10797DA.jpeg
    96F28254-74E4-4892-8649-9CE6E10797DA.jpeg
    253.8 KB · Visningar: 36

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 626
Mottagna reaktioner
1 781
Poäng
1 217
Halverat min Klarnakredit från 20000 till 10000kr sen september. Inga nya köp eller UC-förfrågningar. Ändå står det så nu… jag fattar inget

De kan justera ner om dina uppgifter är gamla kanske?

Ingen som har något screenshot?
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 276
Poäng
997
Tror ingen vill dela med sig av skärmbilder, som på olika sätt kan göra att identifiering kan ske.

Vidare tar det tid att skärmdumpa (och avidentifiera allt) och greja, varvid den tiden hellre läggs på annat.

Att ert bildarkiv ska förbättras är inget som direkt får mig att gå igång på uppgiften.
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 626
Mottagna reaktioner
1 781
Poäng
1 217
Tror ingen vill dela med sig av skärmbilder, som på olika sätt kan göra att identifiering kan ske.

Vidare tar det tid att skärmdumpa (och avidentifiera allt) och greja, varvid den tiden hellre läggs på annat.

Att ert bildarkiv ska förbättras är inget som direkt får mig att gå igång på uppgiften.
Så kan det vara. Bildarkivet ska vara till för hela Lånforum, hjälper till att få en inblick för nya användare.

Fick precis en skärmdump via PM för Lendo, klippt så att bara det viktiga var med utan personuppgifter. Stort tack.

Hur hade du gått igång på uppgiften :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp