• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min väg från skuldsatt till miljonär.

Kämpar

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 Januari 2024
Meddelanden
136
Mottagna reaktioner
64
Poäng
196
Det var tråkigt att utnyttja North mer, med hela 30k. Syns Cashbud på UC? Vet inte hur mkt är din årsinkomst under 2023. Att inte vara överbelånad är viktigare än att ha mkt bra betyg, om man önskar få ett samlingslån. Men dina totala lån verkar inte vara så extremt höga.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pojop

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
537
Mottagna reaktioner
253
Poäng
447
Det var tråkigt att utnyttja North mer, med hela 30k. Syns Cashbud på UC? Vet inte hur mkt är din årsinkomst under 2023. Att inte vara överbelånad är viktigare än att ha mkt bra betyg, om man önskar få ett samlingslån. Men dina totala lån verkar inte vara så extremt höga.
Mja, men bil måste has då landsbygden är ett faktum! :)
Cashbuddy syns på UC men inte loanstep.

2023 har jag 490k taxerat och som syns.

Problemet som jag har nu att även om Lendo gjort dementi på mina ansökningar under 2023-2024 så syns ju dessa i bankernas system och kan då göra avslag pga dom har egna "system" som känner av senaste ansökningarna. Ska mejla runt till alla nu och fråga.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp