• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Månadsskifte den värsta tiden i månaden

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det viktigaste för dig är att alltid betala hyran och elen så du har tak över huvudet och ström till bostaden resterande räkningar / sms-lån kan du rent krasst skita i men aldrig någonsin hyran och elen.

För blir du vräkt lär du får mycket svårt att få en ny bostad, i dina kläder hade jag satsat på att betala räkningarna när du får pengarna den 18 varje månad och därefter betala på sms-lånen samt ordna en avbetalningsplan i den mån det går på dem som är långsiktigt hållbar, om inte med sms-låneföretagen så med inkassobolagen.

Huslånen och elen är betalda det ser jag till först. Vattenräkningen har jag begärt avbetalning på det har jag fått tidigare. Viktigt att sköta även den, då de hotade med att stänga av mitt vatten i december när förra räkningen inte betalats i tid.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Usch ja.. Jag hör att du har det riktigt tufft !! Men ta inte fler sms lån det blir bara värre!!! Svea har även nåt som heter skuldfinansiering ring och prata med domen om det.. Dom är trevliga att prata med..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp