• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lån med anmärkning?

Millan2.0

Viktig medlem
Poäng: 206
Blev medlem
28 Augusti 2023
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
76
Poäng
206
Sitter och drömmer/planerar inför framtiden… och mitt största mål just nu är att kunna köpa en nyare, mer pålitlig bil. Psyket pallar inte mer skrotbilar.

Har haft utmätning på lönen i snart tre år (innan det sjukskriven i flera år), och ser nu slutet. Jag jobbar extra varje månad, och har som mål att nolla skuldsaldot hos KFM vid årsskiftet.

Jag vet att många låneförmedlare vill att man ska ha haft noll hos KFM i 6 mån innan man får låna. Så under dom månaderna har jag tänkt spara ihop en rätt bra handpenning.

MEN… jag kommer fortfarande ha en anmärkning kvar. Nån som vet om det går att få till ett lån ändå? Jag kommer alltså till nästa sommar ha noll i skuldsaldo, inga lån, ca 410 tusen inkomst/år.

Drömmer om att köpa en bil för ca 150k, och då låna 100k.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 553
Mottagna reaktioner
12 916
Poäng
9 787
Der beror på så många parametrar, tex hur många anmärkning, hur stora skulderna hos kfm varit etc.
Du har med kontantinsatsen större chans att då lån hos bilhandlare än hos lendo
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp