• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet uttag

Karlsson24

Aktiv medlem
Poäng: 91
Blev medlem
20 November 2023
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
25
Poäng
91
Någon som vet hur man kan få ut pengar på Klarnakortet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 872
Mottagna reaktioner
1 867
Poäng
1 277
Nej. Men det gick väl något rykte om att det går att handla på Ikea och betala med Klarna och returnera och få pengarna till ett annat kort. Vet inte om det funkar.
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
1 637
Poäng
1 117
Såhär gjorde jag för länge sen för att få ut pengar från Klarna kortet. Funkar än idag.

Köpa ”paygoo reload” på Pressbyrån med Klarna kortet. Tror maxbelopp är 1500 kr eller 2000 kr.

Sedan går man till uttagsautomat och tar ut dom pengarna i kontant från reload som man sätter in på ditt vanliga bankkort via insättningsautomat.

Sen får man gå och ladda paygoo reload igen med Klarna kortet och göra om processen.

Viktigt bara att man köper Paygoo Reload och inte det andra Paygoo kortet (går inte ta ut från automat med det).

Tidigare funkade det med dubbla paypal konton, men idag
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Varnar för klarna! Jag har betalt alla fakturor i tid, stora summor och från att ha haft 20000 i köpkraft igår så är det 0 idag. Helt utan nya inköp eller andra förändringar. Deras kundtjänst kan som vanligt inte svara på vad det beror på.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 553
Mottagna reaktioner
12 918
Poäng
9 787
Någon som vet hur man kan få ut pengar på Klarnakortet?

Det kommer säkert några mer eller mindre krångliga förslag.
Jag har för mig det var någon här för ett par år sedan som blev totalspärrad tills vidare på Klarna pga gått runt deras regel att inte kortet ska vara för att ta ut kontakter. Minns inte vem det var, men det kan ju bli ganska besvärligt att bli spärrad, många sidor man inte kan göra köp på då.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp