• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 765
Mottagna reaktioner
1 011
Poäng
867
Lätt att säga alla har inte nån att berätta för har ingen blur bara dömd. Vi är jävla landet dömande och respekt är gratis o det bör vi bli bättre på.
Alltså, mitt inlägg var inte menat som nått elakt?? Kändes som du tog illa upp.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 899
Mottagna reaktioner
1 886
Poäng
1 277
Landet dömande är VI
Du behöver ju inte berätta för någon. Det finns väl inget som hindrar dig att fortsätta sjunga i kör.
Har du blivit dömd av folket menar du? Du är väl inte ens hos kronofogden än.

Jag berättade inte för någon om mina ekonomiska problem (förutom min syster och mamma för att jag var tvungen i samband med ett arv) eller att jag sökte och fick skuldsanering. Berättade en gång för några bekanta och fick till min förvåning veta att även en av de hade pågående skuldsanering. Jag flyttade och bytte jobb två gånger under pågående skuldsanering. Jag blev inte dömd av någon. Däremot finns det ju vissa problem med att sitta i kf klor och ha anmärkningar, men det är ju inte ”folkets” fördömande.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 241
Mottagna reaktioner
845
Poäng
717
Du behöver ju inte berätta för någon. Det finns väl inget som hindrar dig att fortsätta sjunga i kör.
Har du blivit dömd av folket menar du? Du är väl inte ens hos kronofogden än.

Jag berättade inte för någon om mina ekonomiska problem (förutom min syster och mamma för att jag var tvungen i samband med ett arv) eller att jag sökte och fick skuldsanering. Berättade en gång för några bekanta och fick till min förvåning veta att även en av de hade pågående skuldsanering. Jag flyttade och bytte jobb två gånger under pågående skuldsanering. Jag blev inte dömd av någon. Däremot finns det ju vissa problem med att sitta i kf klor och ha anmärkningar, men det är ju inte ”folkets” fördömande.

Du behöver ju inte berätta för någon. Det finns väl inget som hindrar dig att fortsätta sjunga i kör.
Har du blivit dömd av folket menar du? Du är väl inte ens hos kronofogden än.

Jag berättade inte för någon om mina ekonomiska problem (förutom min syster och mamma för att jag var tvungen i samband med ett arv) eller att jag sökte och fick skuldsanering. Berättade en gång för några bekanta och fick till min förvåning veta att även en av de hade pågående skuldsanering. Jag flyttade och bytte jobb två gånger under pågående skuldsanering. Jag blev inte dömd av någon. Däremot finns det ju vissa problem med att sitta i kf klor och ha anmärkningar, men det är ju inte ”folkets” fördömande.
Men känner mig som andrs klassens medborgare o arbetsgivaren får veta allt o tycka man är dum. För man blir betraktad som brottsling med skulder i detta land och dessutom med löneutmätnkng ökar skulderna. Alla har inte hamnat här pga spelmissbruk el av egen vilja
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 241
Mottagna reaktioner
845
Poäng
717
Du behöver ju inte berätta för någon. Det finns väl inget som hindrar dig att fortsätta sjunga i kör.
Har du blivit dömd av folket menar du? Du är väl inte ens hos kronofogden än.

Jag berättade inte för någon om mina ekonomiska problem (förutom min syster och mamma för att jag var tvungen i samband med ett arv) eller att jag sökte och fick skuldsanering. Berättade en gång för några bekanta och fick till min förvåning veta att även en av de hade pågående skuldsanering. Jag flyttade och bytte jobb två gånger under pågående skuldsanering. Jag blev inte dömd av någon. Däremot finns det ju vissa problem med att sitta i kf klor och ha anmärkningar, men det är ju inte ”folkets” fördömande.
Har ingen att prats med oblir mer isolerad nu när man inte kan vara social
Kören slutar jag ej med även om den kostar en slant. Då äter jag sand ett år
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 840
Mottagna reaktioner
1 828
Poäng
1 277
Men känner mig som andrs klassens medborgare o arbetsgivaren får veta allt o tycka man är dum. För man blir betraktad som brottsling med skulder i detta land och dessutom med löneutmätnkng ökar skulderna. Alla har inte hamnat här pga spelmissbruk el av egen vilja
Det låter som att den som dömer mest är du själv.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 241
Mottagna reaktioner
845
Poäng
717
Det låter som att den som dömer mest är du
Känner inte att jag har nån som förstår runt mig utan dömer mig. Livrädd att bli av med moty jobb och att vara skuldsatt för resten av livet. Känner inte att livet är värt att leva mer
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 840
Mottagna reaktioner
1 828
Poäng
1 277
Känner inte att jag har nån som förstår runt mig utan dömer mig. Livrädd att bli av med moty jobb och att vara skuldsatt för resten av livet. Känner inte att livet är värt att leva mer
Det är alltså tankar som du har, det kan man jobba med.
Livet är värt att leva, det kommer att vända.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 241
Mottagna reaktioner
845
Poäng
717
Det är alltså tankar som du har, det kan man jobba med.
Livet är värt att leva, det kommer att vända.
Är livrädd att bli av med mitt jobb får inget nytt och vill inte bli arbetslös resten av livet o isolerad o mer ensam
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp