• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Inte aktuellt längre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Desperat88

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
16 Mars 2024
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
4
Poäng
11
I värsta fall kan han kasta ut mig härifrån, då det han lägenhet.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Desperat88

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
16 Mars 2024
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
4
Poäng
11
Han drack för mycket som sagt, jag känner att det blir här lite för mycket mot honom. Saken är lite mer så att jag har gjort extremt dåligt mot honom i te tvärtom. Han kunde säga ju vad som helst när han blev förbannad jag tar inte på så riktigt det.
vet ej om jag måste sluta skriva här nu. Det blir för mycket!
 

Baklänges

Kunnig medlem
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
297
Mottagna reaktioner
193
Poäng
366
Han drack för mycket som sagt, jag känner att det blir här lite för mycket mot honom. Saken är lite mer så att jag har gjort extremt dåligt mot honom i te tvärtom. Han kunde säga ju vad som helst när han blev förbannad jag tar inte på så riktigt det.
vet ej om jag måste sluta skriva här nu. Det blir för mycket!
Vi här inne blir orolig för dig och dina barns säkerhet. Vi bryr oss genuint om dig och barnen. Det är därför vi är flera som reagerar starkt på det du skriver - i all välmening!
 

Desperat88

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
16 Mars 2024
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
4
Poäng
11
Vi här inne blir orolig för dig och dina barns säkerhet. Vi bryr oss genuint om dig och barnen. Det är därför vi är flera som reagerar starkt på det du skriver - i all välmening!
Det behövs inte, jag kan kalla polisen själv om det behövs. Jag vill förbättra våra kommunikationen inte försämra. Att inblanda polisen för nåt nån sa vid första reaktionen på vad jag hade gjort är fel.
jag vågar inte ens skriva längre här.
 

Desperat88

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
16 Mars 2024
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
4
Poäng
11
Hur kan jag ta personligt kontakt med ansvarig här på lånforum. Alltså ringa och förklara allt så att ingen ska kalla polisen här och förstöra allt. Sista gången jag vågar öppna mig till obekanta.
 

Gonzo8310

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
25 Mars 2023
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
51
Poäng
167
Tror faktist inte din man menar det han har sagt. Du måste förstå att du även satt han i skiten. Du har satt en viss desperation i honom och han känner väl att du valt spel framför familjen. Han hotar dig på saker som du håller kärt för att försöka få dig att sluta. Detta kanske inte är helt rätt metod ifrån honom MEN han är DESPERAT han känner att livet håller på att rasa. Just därför finns får anhöriga på vissa program följa med på behandlingen. Hoppas att ni löser det.

jag personligen tycker det är riktigt dålig stil av dig. Du har fått chansen till skuldsanering, dett är ju typ som att födas på nytt och ändå är du inte tacksam över det. Skärp dig nu
 

Baklänges

Kunnig medlem
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
297
Mottagna reaktioner
193
Poäng
366
Tror faktist inte din man menar det han har sagt. Du måste förstå att du även satt han i skiten. Du har satt en viss desperation i honom och han känner väl att du valt spel framför familjen. Han hotar dig på saker som du håller kärt för att försöka få dig att sluta. Detta kanske inte är helt rätt metod ifrån honom MEN han är DESPERAT han känner att livet håller på att rasa. Just därför finns får anhöriga på vissa program följa med på behandlingen. Hoppas att ni löser det.

jag personligen tycker det är riktigt dålig stil av dig. Du har fått chansen till skuldsanering, dett är ju typ som att födas på nytt och ändå är du inte tacksam över det. Skärp dig nu
Just att anspela på rädsla på det viset är psykisk misshandel. Det är liksom inte ok.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp