• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur ser mina chanser ut? Någon vänlig själ som vill hjälpa mig att tänka?

Bud

Viktig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
25 Februari 2024
Meddelanden
73
Mottagna reaktioner
16
Poäng
61
Kanske om du kontaktar Collector och säger att du behöver samla Banky samt alla skit lån, dvs 270 000 och ta det på 18 år så att du har lägsta månadskostnad. Det är den enda chansen, du får en månadskostnad då på ca 18500/mån för lån. Om du lyckas spärra dig hos alla de här skitlån

 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

livrädd

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
9 Februari 2024
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
8
Poäng
41
Gjorde en ansökan på axo fick nej, jag har fått veta att min lön kommer höjas.
Kommer ha 35500 innan skatt.
Men mina snabblån gör mig galen, jag överväger att endast betala på bolånet denna månaden för att få loss lite pengar som jag betalar in på 1 av snabblånen.
Sen göra likadant månaden efter men kommer jag få missbrukad kredit om jag blir sen 1 gång?

Alternativ 2: släppa snabblånen till inkasso men jag är livrädd för att hamna hos KF, jag vill ordna detta för jag vet att jag kan fixa det måste bara hitta ett sätt för vart jag börjar.
Någon med liknande erfarenhet, hur hade ni gjort?
 

sarkostik

Kunnig medlem
Poäng: 246
Blev medlem
14 Juli 2023
Meddelanden
254
Mottagna reaktioner
86
Poäng
246
Har du kontaktat alla dina långivare för att kolla upp möjligheter för att få ner månadskostnader? D.v.s förlängd återbetalningstid, betalningsfria månader, sänkt ränta o.s.v
 

livrädd

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
9 Februari 2024
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
8
Poäng
41
Jag har både ringt nordax och bank norweigan men alla min betalningfria månader är nyttjade.
De säger att jag kan hoppas över 1 månad men att jag då kommer få betala dubbelt.

Någon som har lån hos risicum?
Fick meddelande om att de överlåtit sin kredit till brixo, hur fungerar det?
Jag har en aktiv kredit där, kommer jag ha 2 krediter där nu?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp