• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur länge har ni lyckats ducka kfm (delgivningar), och hjälper det att flytta för att dra ut på tiden?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 571
Mottagna reaktioner
12 923
Poäng
9 787
För att slippa spikning definitivt alla, har du så många är du nog prio hos delgivarna
 

Jobbarsomfanändåfattig

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
16 April 2023
Meddelanden
230
Mottagna reaktioner
50
Poäng
177
För att slippa spikning definitivt alla, har du så många är du nog prio hos delgivarna
Kan tillägga att jag för någon dag sedan fick hem papper om delgivning från privat företag. Har KFM anlitat ett privat företag för att jag är svår att få tag på, det står att dem hotar med spikning ifall jag inte kontaktar snarast. Hur många gånger tror du att dem kommer innan spikning?

Jag tänker ifall jag hinner få skatteåterbäringen som kommer i början av juni?
Förresten, privata delgivningsföretag har väl svårare att komma in på ens arbete ifall man jobbar på ett stort företag med hög säkerhet?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 571
Mottagna reaktioner
12 923
Poäng
9 787
Kan tillägga att jag för någon dag sedan fick hem papper om delgivning från privat företag. Har KFM anlitat ett privat företag för att jag är svår att få tag på, det står att dem hotar med spikning ifall jag inte kontaktar snarast. Hur många gånger tror du att dem kommer innan spikning?

Jag tänker ifall jag hinner få skatteåterbäringen som kommer i början av juni?
Förresten, privata delgivningsföretag har väl svårare att komma in på ens arbete ifall man jobbar på ett stort företag med hög säkerhet?

Sökande kan ha begärt det. I vissa områden gör kfm det också.
Spikning krävs 3 sök.

Ja den hinner du få.

Vet inte, dom verkar ha bra betalt ibland och kan slå sig ner en bra stund och vänta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp