• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hallon / Riverty

Karlsson24

Aktiv medlem
Poäng: 91
Blev medlem
20 November 2023
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
25
Poäng
91
Någon som vet vad det tas för kreditupplysning när man tar ett abonnemang och telefon från Hallon? Står även att Riverty ansvarar för delbetalningen av telefonen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bananen

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
2 Augusti 2022
Meddelanden
147
Mottagna reaktioner
86
Poäng
237
Någon som vet vad det tas för kreditupplysning när man tar ett abonnemang och telefon från Hallon? Står även att Riverty ansvarar för delbetalningen av telefonen.
Jag skaffade ny telefon på delbetalning hos Hallon för 2 månader sedan, hade dock redan abonnemang (inget bindande dock). Det som hallon tog var en UC.
Delbetalningen sker till Riverty.
 

Karlsson24

Aktiv medlem
Poäng: 91
Blev medlem
20 November 2023
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
25
Poäng
91
Jag skaffade ny telefon på delbetalning hos Hallon för 2 månader sedan, hade dock redan abonnemang (inget bindande dock). Det som hallon tog var en UC.
Delbetalningen sker till Riverty.
Tack för svar! Vill bespara mig UC förfrågningar så blir till att hitta en annan lösning.
 

Akilles

Kunnig medlem
Poäng: 127
Blev medlem
11 September 2018
Meddelanden
131
Mottagna reaktioner
30
Poäng
127
Beställde endast ett abonnemang från Fello i veckan. Dom tog Sergel i upplysning på mig. Vet ej vad som gäller med telefon.
 

cat_lover

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
23 Februari 2024
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Finns det något företag som inte tar kreditupplysning vid köp av både abonnemang och telefon?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp