• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fråga om upplysning VW finans

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ankikna

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
20 April 2020
Meddelanden
127
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Nej i bilhallen. Hade en bil på finans där som jag sålde i samma veva, dom löste de 200k jag hade lån på den bilen, så ville jag ta nya 180k för nya bilen men det blev tvärnej.
Mindes då att dom skickade ut någonting via post i våras som gjorde att jag tänkte att jag nog aldrig kommer få ett billån av dom igen, men det hade jag helt förträngt tills idag.
 

Ensam021

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
5 April 2022
Meddelanden
355
Mottagna reaktioner
34
Poäng
157
Nej i bilhallen. Hade en bil på finans där som jag sålde i samma veva, dom löste de 200k jag hade lån på den bilen, så ville jag ta nya 180k för nya bilen men det blev tvärnej.
Mindes då att dom skickade ut någonting via post i våras som gjorde att jag tänkte att jag nog aldrig kommer få ett billån av dom igen, men det hade jag helt förträngt tills idag.
Har läst i olika tråd att vw finnas tar bara bisnode, så vilket stämmer ej nu va ?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 685
Mottagna reaktioner
12 966
Poäng
9 787
Nej i bilhallen. Hade en bil på finans där som jag sålde i samma veva, dom löste de 200k jag hade lån på den bilen, så ville jag ta nya 180k för nya bilen men det blev tvärnej.
Mindes då att dom skickade ut någonting via post i våras som gjorde att jag tänkte att jag nog aldrig kommer få ett billån av dom igen, men det hade jag helt förträngt tills idag.
Skickat ut vadå? Uppsägning? Inkasso?
 

Goginhosa

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
7 Oktober 2014
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
23
Poäng
102
Här uppe skriver folk att det är UC. Därför är jag förvirrad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp