• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Film och tv tråden

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 580
Mottagna reaktioner
7 017
Poäng
4 807
Behöver hjälp med en filmtitel. Det är en ny film, handlar om en nazzifamilj i Tyskland som (minns inte exakt) bor på en gård nära ett koncentrationsläger, i alla fall ngt liknande. Trodde att jag hade skrivit upp namnet men hittar inte det.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Behöver hjälp med en filmtitel. Det är en ny film, handlar om en nazzifamilj i Tyskland som (minns inte exakt) bor på en gård nära ett koncentrationsläger, i alla fall ngt liknande. Trodde att jag hade skrivit upp namnet men hittar inte det.
Pojken i randig pyjamas ?
 

Mitchell

Aktiv medlem
Poäng: 152
Blev medlem
27 Juli 2021
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
52
Poäng
152
Behöver hjälp med en filmtitel. Det är en ny film, handlar om en nazzifamilj i Tyskland som (minns inte exakt) bor på en gård nära ett koncentrationsläger, i alla fall ngt liknande. Trodde att jag hade skrivit upp namnet men hittar inte det.
Är det The Zone of Interest du tänker på?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 580
Mottagna reaktioner
7 017
Poäng
4 807
Nej, inte än, men har den på min "att se"-lista. :p Men den verkar väldigt intressant.
Precis, vill också se den. Men det lär dröja innan den kommer till nån streamingtjänst.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp