• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Förtidsåterbetalning av skatt

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Ansökte om förtidsåterbetalning av skatten här om dagen håller tummarna att det blir någon återföring samt att man får de i förtid :( blev beviljad förra året iaf..

Fler som ansökt ??
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

trohSgiB

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
15 December 2020
Meddelanden
98
Mottagna reaktioner
56
Poäng
167
Har du något pågående ärende hos kronofogden eller inkasso?
 
M

Mikeson

Gäst
Poäng: 0
Ansökte om förtidsåterbetalning av skatten här om dagen håller tummarna att det blir någon återföring samt att man får de i förtid :( blev beviljad förra året iaf..

Fler som ansökt ??

Jag har ansökt men.ja uppfyller inte de kriterier som de vill.ha.. men ja ha varit sjukskriven till o.från.sista året så skrev de att ja inte får full lön så ja kommer efter med räkning... få se va de svar a
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Jag har ansökt men.ja uppfyller inte de kriterier som de vill.ha.. men ja ha varit sjukskriven till o.från.sista året så skrev de att ja inte får full lön så ja kommer efter med räkning... få se va de svar a

Håller tummarna att du får återbetalning:) dom sa till mig att de kan ta allt från två veckor till åtta veckor innan man får svar..När ja ansökte förra året tog de knappt en vecka o ja fick pengarna utbetalda:)
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Vart och hur gör man det?


Jag gick in på Skatteverkets hemsida o sökte efter förtidsåterbetalning av skatt o skrev ut ansökan o fyllde i samt tre löne specifikationer för de ville dom ha med sen åkte jag till Skatteverket där ja bor o lämna in de,dom kolla me så ja fyllt i allt rätt o så. Skulle ta två till åtta veckor innan besked men förra året fick ja svar inom en vecka om ja inte mins helt fel
 

Ljusare_Tider

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
22 Oktober 2018
Meddelanden
67
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Jag skickade in min ansökan den 30/12 och fick beslut om utbetalning den 4/1 så för min del så var det snabb hantering iaf :)
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Alltså jag jag verkligen noll koll på hur mycket räntor jag betalat detta året. Jag har dessutom jämkat. Nån som har en bra lösning på hur man kan göra?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp