• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 385
Mottagna reaktioner
13 459
Poäng
8 917
Att betala av det sista jag har hos kronofogden och sen vänta ut resten av anmärkningarna stress fritt!
Tänker slita som en varg hela 2019, Jobbar tre jobb så ekonomin kommer förhoppningsvis va god

Det (alltså jobb jobb jobb) är ju oftast det enklaste sättet att få en bättre ekonomi.
 

Lynx83

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
590
Mottagna reaktioner
615
Poäng
607
Mål? Sluta att stressa upp mig och istället lägga den tiden på att göra saker med ungarna. Fördelen med att bo i Malmö är att det finns ett bra utbud av gratisaktiviteter för barn + att de går in fritt upp till 7 år har jag för mig om man har årskort på Malmöhus museer :)
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 956
Mottagna reaktioner
6 150
Poäng
3 907
Mål? Sluta att stressa upp mig och istället lägga den tiden på att göra saker med ungarna. Fördelen med att bo i Malmö är att det finns ett bra utbud av gratisaktiviteter för barn + att de går in fritt upp till 7 år har jag för mig om man har årskort på Malmöhus museer :)

Du bor i en suverän stad !!! :) Heja oss Malmööööeee bor :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 385
Mottagna reaktioner
13 459
Poäng
8 917
Mål? Sluta att stressa upp mig och istället lägga den tiden på att göra saker med ungarna. Fördelen med att bo i Malmö är att det finns ett bra utbud av gratisaktiviteter för barn + att de går in fritt upp till 7 år har jag för mig om man har årskort på Malmöhus museer :)

Detta med gratis museum tror jag dock är slut nu?
Däremot så har du ju Folkets Park, du har B01, Västra Hamnen, det finns saker att göra här. Men det finns nog överallt om man har bra fantasi och tid :)!
 

Lynx83

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
590
Mottagna reaktioner
615
Poäng
607
Detta med gratis museum tror jag dock är slut nu?
Däremot så har du ju Folkets Park, du har B01, Västra Hamnen, det finns saker att göra här. Men det finns nog överallt om man har bra fantasi och tid :)!

Vet ej hur det blir nu, men tidigare har barnen kunnat gå in fritt upp till viss ålder, men det lär visa sig. Ja precis, även en hemmapicknick på balkongen kan t o m bli riktigt spännande beroende på ålder. Finns mycket roligt att göra :)
 

Auron

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
9 Oktober 2018
Meddelanden
184
Mottagna reaktioner
118
Poäng
297
Någon som hunnit testa den nya funktionen på fogdens hemsida (mina sidor)?
Står klart och tydligt hur mycket man har i skuld osv.
Dubbel kollade dock med t.ex. Intrum där stod det ett betydligt högre belopp än vad som stod på fogdens hemsida undrar vad det kan bero på?
Man kan dock inte se hur mycket som betalas in till respektive skuld genom t.ex. löneutmätning.
Någon som vet hur de räknar där?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 385
Mottagna reaktioner
13 459
Poäng
8 917
Jag hatar Nystartfinans!


Ska kika på KFM:s nya funktion imorgon!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp