• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Collector erfarenhet?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kakankarin

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
6 Juni 2020
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
21
Poäng
102
Nu finns pengarna på mitt konto! Oerhört smidigt. Inga kompletteringar eller så utan signerade bara. Inget lösenkrav heller.

inkomst: ca 620k
Lån: ca 1 miljon
Ingen Anmärkning
5ff
Grattis hoppas på samma tur om ett halvår när jag tänkte söka... (uppdaterad inkomst å färre förfrågningar) fick avslag nu för högt belånad sa dom.. Tror jag ligger på nästa 2 gånger inkomst nu... Hamnar på typ 1,6 när inkomst är uppdaterad....
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
326
Mottagna reaktioner
61
Poäng
207
Grattis hoppas på samma tur om ett halvår när jag tänkte söka... (uppdaterad inkomst å färre förfrågningar) fick avslag nu för högt belånad sa dom.. Tror jag ligger på nästa 2 gånger inkomst nu... Hamnar på typ 1,6 när inkomst är uppdaterad....
Är det där gränsen går tror du 1,6
 

Tomtom72

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
23 April 2023
Meddelanden
427
Mottagna reaktioner
233
Poäng
407
Grattis hoppas på samma tur om ett halvår när jag tänkte söka... (uppdaterad inkomst å färre förfrågningar) fick avslag nu för högt belånad sa dom.. Tror jag ligger på nästa 2 gånger inkomst nu... Hamnar på typ 1,6 när inkomst är uppdaterad....
Kan du inte höja bolånet?
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
326
Mottagna reaktioner
61
Poäng
207
Vet inte riktigt är väl olika för alla tror remember har nån gräns på 1,75 så tänkte att hag borde ha bättre odds ommjag är under det iallafall.
Okej känns lite som att det borde finnas någon standard tänker jag men det kanske det inte gör
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
598
Mottagna reaktioner
272
Poäng
447
Fick samla massa skit i lån på 500 tkr i dec, total skuld 800 tkr; tjänar 42 k, de ringde mig då jag haft de förut
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp