• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Billån utan uc

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 689
Mottagna reaktioner
12 967
Poäng
9 787
VW finans och BMW finans
 

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
478
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Använder BMW Bisnode? Även privatleasing?
Vad jag fått höra så slutade dem med bisnode när jag kikade för några år sen men kan ha fel. Mig veterligen är det bara Audi,vw,Skoda,seat som kör bisnode på samtliga alternativ förutom billån över 250.000kr. Detta var info jag fick för några år sen, sedan år deras leasing på tok för lätt att få igenom.
 

Klaridag

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
493
Mottagna reaktioner
104
Poäng
307
Någon som vet om det finns billån nånstans utanför UC idag också? Skulle gärna vilja ha billånet utanför.

Bmw verkar ha det, är det bara nya bilar via BMW? Eller även begagnat?
 

Vic86

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
20 Oktober 2020
Meddelanden
325
Mottagna reaktioner
132
Poäng
327
Vad jag fått höra så slutade dem med bisnode när jag kikade för några år sen men kan ha fel. Mig veterligen är det bara Audi,vw,Skoda,seat som kör bisnode på samtliga alternativ förutom billån över 250.000kr. Detta var info jag fick för några år sen, sedan år deras leasing på tok för lätt att få igenom.
BMW kör fortsatt bisnode. Min vän plockade ut en privatleasing igår. Kollar dock mycket på förfrågningar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp