• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ang inbjudningslänkar

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 626
Mottagna reaktioner
1 781
Poäng
1 217
Forumet har översvämmats med inbjudningskoder och annat senaste månaderna. Det började med gratis är gott tråden, men har spridit sig till PM spam och egna trådar.

Dessa har tagit bort pga: spam problemet, och att den nämnda tråden till slut enbart var till för inbjudningskoder och länkar, vi väldigt svårt att avgöra om tjänsterna är buffel och båg samt om koderna i sig bara är reklam och tillför inget för mottagaren.

Helt ok att komma med feedback om det går att få rätsida på det här på något bra sätt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 793
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Jag har i alla fall fått hjälp av vissa länkar, Rocker och Anifyn när jag har haft tufft. Fick ut totalt 1000kr.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Jag har en misstänke om vilka trådar som refereras till här och i det fallet skulle jag klassa det som utnyttjande och fluffens både moraliskt och datamässigt.
Rätt agerat från min synvinkel.
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Jag har bidragit till detta och ber om ursäkt. Har lyckats värva 8 st härifrån och fått 2000 kr gratis till Rocker.. blev lite girig men dessa pengar underlättar verkligen för mig och sen har det varit win win för båda. Men förstår helt och hållet.
 

Morotsjuice

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
11 Augusti 2022
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
6
Poäng
27
Ett alternativ kunde vara att en moderator lägger upp länkar till sidor som är kollade. Alltså att lånforum får möjlighet att bjuda in till sidor där vi som medlemmar kan få en ekonomisk hjälp.

För jag tycker att det är synd att vi ekonomiskt utsatta missar dessa länkar. Jag har fått ihop många tusen kr på det här.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 385
Mottagna reaktioner
13 461
Poäng
8 917
Fast du kan ju fortfarande länka dom sidorna men utan din egna inbjudningskod? Om det nu handlar om att hjälpa andra.
 

Morotsjuice

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
11 Augusti 2022
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
6
Poäng
27
Fast du kan ju fortfarande länka dom sidorna men utan din egna inbjudningskod? Om det nu handlar om att hjälpa andra.

Grejen är ju att du som icke-kund får pengar för att bli inbjuden av en kund. Så nej det går tyvärr inte så.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp