• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Årets medlem

Linnean

Kunnig medlem
Poäng: 427
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
272
Poäng
427
Det är inte lätt att välja bland alla fina ❤️ ni har alla bidragit till mig när det känts tungt och omöjligt, jag hedrar er alla för det. Små ord, kloka tankar, ärliga tankar som gett mig pepp, och ett forum där man inte behöver känna sig utanför och helt knäpp. Här e lite tjafs och oliktänkande, men det hör till och leder till bra och viktiga reflektioner. Jag har lärt mig så mycket av er alla!! Tack för det ❤️
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Har många favoriter men @Lasseman alla dagar i veckan.
Vad vore forumet utan all klokskap och information och snärtiga repliker?
Hur många ggr har man inte fått en tankeställare eller blivit ställd mot väggen, oftast med rätta även om det inte känts så alla gånger.
Ärlighet och raka besked varar längst och behövs i detta forum. Bli inlindad i bomull kan man bli annanstans :D
 
Senast ändrad:

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Man kan ju ha många favoriter här men när jag tänker efter vilka jag tycker bidrar till ett trivsamt Forum och förtjänar enligt mig den prestigefyllda utmärkelsen att bli Årets medlem pga att vad de står för och vad de har tillfört forumet så vill jag lyfta (i alfabetsordning :) )

@IHope - bidrar till en bra stämning, human och respektfull
@Lasseman - forumets egna kunskapsbank, Butter och Kloker i en och samma person
@Lilaros - driven som tusan och kämpar som bara den, trampar ibland i klaveret men anfaller aldrig först och har många kreativa ideér
@Syrran - har hjärtat på rätt ställe, vågar säga ifrån, tar andra under sin vinge och vill allas väl men framförallt en förebild när det gäller att vara prestigelös

Sen ligger mig dessa två väldigt varmt om hjärtat, ni som har varit med ett tag håller säkert med. Dessa två medlemmar har varit anledningen till att jag älskat detta forum och jag saknar dem sjukt mycket.
@ca5tio - forumets kärleksfulla och omtänksamma Moder skulle jag säga, hjälpsam och mycket kunnig
@turnaround - mycket klok och hjälpsam person, mycket kunnig inom "ämnet", har bidragit sjukt mycket till att utveckla Forumet.

Finns många här som jag gillar, men som jag sa så vill jag lyfta ovannämnda lite extra :)
Myra min fina vän ❤️Du är mycket bidragande till detta forum ska du veta ❤️
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Det är inte lätt att välja bland alla fina ❤️ ni har alla bidragit till mig när det känts tungt och omöjligt, jag hedrar er alla för det. Små ord, kloka tankar, ärliga tankar som gett mig pepp, och ett forum där man inte behöver känna sig utanför och helt knäpp. Här e lite tjafs och oliktänkande, men det hör till och leder till bra och viktiga reflektioner. Jag har lärt mig så mycket av er alla!! Tack för det ❤️
Håller med dig många bra här på forumet på lite olika sätt men så ska det vara. Vi är ju olika unika individer och alla bidrar på sitt sätt ❤️
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Har många favoriter men @Lasseman alla dagar i veckan.
Vad vore forumet utan all klokskap och information och snärtiga repliker?
Hur många ggr har man inte fått en tankeställare eller blivit ställd mot väggen, oftast med rätta även om det inte känts så alla gånger.
Ärlighet och raka besked varar längst och behövs i detta forum. Bli inlindad i bomull kan man bli annanstans :D
Ja lärt mig en hel del här.
Ödmjukhet i all ära absolut men den konkreta sanningen behövs även om den svider ibland
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Jag tycker jag förtjänar att bli årets medlem för att jag blir påhoppad här gång på gång av t.ex. Terry och flera andra populära medlemmar. Jag bryter inte ihop och lyckas vända mitt liv trots hård mobbning och att jag blir extremt dåligt behandlad av elaka kommentarer från Terrys tjej t.ex. jag är en bra människa bland hemska människor och att jag står ut och kämpar borde vara mer än vad någon människa klarat. Jag är stolt över att vara starkare än någon jag stött på.
Hoppas du inte känner dig påhoppad av mig.
Skulle inte göra så mot dig ❤️
Du tog bort inlägget men jag har i alla fall svarat.
Svårt att sova inatt tur med ledig dag i morgon.
Men nu blir det sängläge
 
Senast ändrad:

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Ja lärt mig en hel del här.
Ödmjukhet i all ära absolut men den konkreta sanningen behövs även om den svider ibland

Precis, sanningen gör ont men är nödvändig för att rycka upp sig och komma vidare ibland. Sen får andra stå för tröst och ödmjukhet. Den perfekta mixen ❤️
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 584
Mottagna reaktioner
7 019
Poäng
4 807
Ja lärt mig en hel del här.
Ödmjukhet i all ära absolut men den konkreta sanningen behövs även om den svider ibland
Sen är det skillnad på sanning och påhopp och personliga angrep
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 584
Mottagna reaktioner
7 019
Poäng
4 807
Hoppas du inte känner dig påhoppad av mig.
Skulle inte göra så mot dig ❤️
Du tog bort inlägget men jag har i alla fall svarat.
Svårt att sova inatt tur med ledig dag i morgon.
Men nu blir det sängläge
Vem är Terrys tjej? Har vi fler kärlekspar här?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp