• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Äntligen

Miamaria

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
27 Oktober 2014
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Fick idag ett samlingslån beviljat och nya tider väntar :) Jag har månad för månad precis klarat mig från KFM och nu är det slut med det. Ville bara dela med mig att ingenting är omöjligt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Vad härligt! Jag har försökt få ett samlingslån i två års tid, men får inget! Bra inkomst, 390 000 om året, MEN en anmärkning för misskött kredit från i februari i år, så nu väntar jag till sommaren, då jag bara har 2 uc frågor kvar, så hoppas jag det kan lösa sig för mig då! Vart fick du samlingslån, inga anmärkningar?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Misskött kredit sitter i 3 år och värre än vanlig anm så det kommer bli svårt få lån även om uc frågorna är borta
 

Mona765

Kunnig medlem
Poäng: 17
Blev medlem
29 Augusti 2013
Meddelanden
121
Mottagna reaktioner
0
Poäng
17
Var fick du lån Miamaria?
Men du har inte så mycket andra lån? Eller anmärkningar?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det lustiga är att när jag pratade med Freedom Finance så syntes inte anmärkningen för misskött kredit! Killen där påstod att jag hade en "light" anmärkning, så förstår inte varför han ej såg den, då den syns i Min UC!
 

Mona765

Kunnig medlem
Poäng: 17
Blev medlem
29 Augusti 2013
Meddelanden
121
Mottagna reaktioner
0
Poäng
17
Hm. Undrar varför de inte såg det?
Det verkar ju konstigt. Men ser inte bankerna det när de drar ut egna upplysningar för att bevilja lånet?
 

joer80

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
18 April 2014
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Fick idag ett samlingslån beviljat och nya tider väntar :) Jag har månad för månad precis klarat mig från KFM och nu är det slut med det. Ville bara dela med mig att ingenting är omöjligt.

Hoppas också på detta den närmsta månaden. Varje månad är en kamp att inte dra på dig någon anmärkning.
Men en fråga, hur lång tid tar det innan ett lån/kredit går till KFM och ger utslag på UC och försämrat kreditbetyg?
Jag är i valet och kvalet när jag ska ansöka om samlat lån. I slutet av december försvinner två förfrågningar så att jag bara har 4 st. Borde förbättra mitt kreditbetyg, men risken är att jag måste ansöka tidigare eftersom en massa lån måste betalas. Eller kan jag förhala det på nåt sätt? Ge mig gärna tips!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Misskött kredit sitter kvar i tre år. Jag undrar också vilken bank som beviljade dig samlingslån?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp