• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Äntligen fri!!!!!!!

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Idag har jag betalat min sista betalning i min skuldsanering. Om en vecka cirkus försvinner anmärkningen. Då kan ingen se, ingen veta min bakgrund. Efter att ha levt på existensminimum i många år med löneutmätning och skuldsanering, så är jag fri!! Sån konstig känsla. Overklig. Jag är fri!! Nyp mig i armen, jag kommer att ha 30.000 kr kvar att leva på, när hyran är betald!! Är det sant?? Jag är utom mig av lycka och overklighetskänslor, jag tror jag drömmer!
Idag, dagen för sista inbetalningen till ära, har jag korkat upp en flaska bubbel. Struntar i om hela slinker ner och att det är arbetsdag i morgon Äntligen! Och äntligen ska jag skaffa häst igen. Jag har hjälpt till med en unghäst, att rida in och tagit hand om. Om ett par månader är hästen MIN. Bara MIN! Så mycket kärlek❤️Vilken lycka! I övrigt kommer spara pengar, rejäl buffert ska jag ha! Det kommer jag kunna göra, vilken lycka!! Åren har satt sina spår, och jag kommer att hålla hårt i mina pengar, inte slösa, men heller inte snåla överdrivet. Idag känner jag mig så himla normal igen, det var längesen! Känslan av att vara ”jagad” av borgenärer hoppas jag viker hädan inom en överskådlig framtid.
Skål på er, och jag önskar er allt gott och kämpa på! Ge er inte, ljuset och hoppet finns, och ni som har det tungt måste se det. Stor kram till er alla kämpar jag hejjar på er! ❤️
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 385
Mottagna reaktioner
13 459
Poäng
8 917
Grattis för fan!
Glad för din skull.
Massa kärlek <3
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Stort grattis verkligen :) fick beslut om skuldsanering den 24/10 :) bara 3 års plan :) 27 betalningar kvar nu !! Längtar väldigt mycket :) kommer ha 24k kvar efter betalt allt sen :) hatt utmätning i 2.5 år och det var inte kul !
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Stort grattis verkligen :) fick beslut om skuldsanering den 24/10 :) bara 3 års plan :) 27 betalningar kvar nu !! Längtar väldigt mycket :) kommer ha 24k kvar efter betalt allt sen :) hatt utmätning i 2.5 år och det var inte kul !
Tack ❤️ Och så glad för din skull ❤️Och vet du, tiden går så snabbt, och snart är det DU som skriver ett sådant här inlägg Hejja dig❤️
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Idag har jag betalat min sista betalning i min skuldsanering. Om en vecka cirkus försvinner anmärkningen. Då kan ingen se, ingen veta min bakgrund. Efter att ha levt på existensminimum i många år med löneutmätning och skuldsanering, så är jag fri!! Sån konstig känsla. Overklig. Jag är fri!! Nyp mig i armen, jag kommer att ha 30.000 kr kvar att leva på, när hyran är betald!! Är det sant?? Jag är utom mig av lycka och overklighetskänslor, jag tror jag drömmer!
Idag, dagen för sista inbetalningen till ära, har jag korkat upp en flaska bubbel. Struntar i om hela slinker ner och att det är arbetsdag i morgon Äntligen! Och äntligen ska jag skaffa häst igen. Jag har hjälpt till med en unghäst, att rida in och tagit hand om. Om ett par månader är hästen MIN. Bara MIN! Så mycket kärlek❤️Vilken lycka! I övrigt kommer spara pengar, rejäl buffert ska jag ha! Det kommer jag kunna göra, vilken lycka!! Åren har satt sina spår, och jag kommer att hålla hårt i mina pengar, inte slösa, men heller inte snåla överdrivet. Idag känner jag mig så himla normal igen, det var längesen! Känslan av att vara ”jagad” av borgenärer hoppas jag viker hädan inom en överskådlig framtid.
Skål på er, och jag önskar er allt gott och kämpa på! Ge er inte, ljuset och hoppet finns, och ni som har det tungt måste se det. Stor kram till er alla kämpar jag hejjar på er! ❤️
Tjoho och stort grattis.
Kände riktigt glädjen i ditt meddelande och såg framför mig hur du tömmer flaskan.
Om ett år är det min tur
Fortsätt gärna att skriv här hur din resa blir. <3
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Tjoho och stort grattis.
Kände riktigt glädjen i ditt meddelande och såg framför mig hur du tömmer flaskan.
Om ett år är det min tur
Fortsätt gärna att skriv här hur din resa blir. <3
Tack :)<3Bubblet slut, gick ner i en hiskelig fart:facejoy: Så härligt för dig, kämpa om och ett år går fort!! Det ska jag göra;) Fortsätter följa sig och din resa ❤️
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 728
Mottagna reaktioner
983
Poäng
787
Stort grattis! Vet känslan. Blev klar i maj o det är så skönt!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp