• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
478
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Fick nu beviljad skuldsanering, bara att vänta ut 3 veckor innan det vinner laga kraft om jag förstått det hela rätt. Många steg i processen men känns som mer säkert nu
 

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
478
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Grattis!!:) när fick du din betalplan?
Tackar:) runt över 2,5 månader sedan om jag inte minns helt fel så det tar sin tid. Skönt att bara vänta tre veckor denna gång nu, vet inte hur vanligt det är att det går åt skogen i detta skede
 

Fiskmås

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 Augusti 2023
Meddelanden
127
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Fick nu beviljad skuldsanering, bara att vänta ut 3 veckor innan det vinner laga kraft om jag förstått det hela rätt. Många steg i processen men känns som mer säkert nu
Det är långa 3 veckor kan du tro, speciellt eftersom man inte bara kan logga in på KF´s hemsida och bara få det bekräftat där.
Man får vänta tills det står i POIT och det tar typ 1 vecka extra. Så försök nu att inte grubbla på detta i 4 veckor ;)
 

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
478
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Det är långa 3 veckor kan du tro, speciellt eftersom man inte bara kan logga in på KF´s hemsida och bara få det bekräftat där.
Man får vänta tills det står i POIT och det tar typ 1 vecka extra. Så försök nu att inte grubbla på detta i 4 veckor ;)
Tackar, då får man bara sitta lungt i båten en månad till:)
 

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Tackar:) runt över 2,5 månader sedan om jag inte minns helt fel så det tar sin tid. Skönt att bara vänta tre veckor denna gång nu, vet inte hur vanligt det är att det går åt skogen i detta skede
Nog inte så vanligt att det går åt skogen när du kommit så långt:)
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 886
Mottagna reaktioner
1 650
Poäng
1 117
Fick nu beviljad skuldsanering, bara att vänta ut 3 veckor innan det vinner laga kraft om jag förstått det hela rätt. Många steg i processen men känns som mer säkert nu
Stort grattis! Då håller vi alla tummar att du kommer över mållinjen :)
 

Coma

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
11 Mars 2023
Meddelanden
195
Mottagna reaktioner
55
Poäng
177
Om sista lånet togs samma månad som du ansökte om sanering så är det kanske inte jättekonstigt med ett avslag tyvärr =/
Så kan det vara men menar att förutsättningarna visste KFM innan inledande så varför ens ge inledande från början. Det som ff känns konstigt. Hoppas på bifall denna gången iaf.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp