• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Vivus gav mig en avbetalningsplan, chockad.

Lasse.K.

Aktiv medlem
Poäng: 136
Blev medlem
29 Augusti 2022
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
47
Poäng
136
Mitt lån till vivus är förfallet och hot om uppsägning mm har pågått ett tag. Igår fick jag erbjudande om en avbetalningsplan och idag kom den på mail. Dessutom är avbetalningsplanen räntefri. Har aldrig varit med om att de gått med på något sådant innan. Ibland händer det.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 417
Mottagna reaktioner
929
Poäng
757
Mitt lån till vivus är förfallet och hot om uppsägning mm har pågått ett tag. Igår fick jag erbjudande om en avbetalningsplan och idag kom den på mail. Dessutom är avbetalningsplanen räntefri. Har aldrig varit med om att de gått med på något sådant innan. Ibland händer det.
Skönt!
Jag fick också, efter många försök, en avbetalningsplan som är räntefri. Så tacksam för det
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 043
Mottagna reaktioner
560
Poäng
597
Mitt lån till vivus är förfallet och hot om uppsägning mm har pågått ett tag. Igår fick jag erbjudande om en avbetalningsplan och idag kom den på mail. Dessutom är avbetalningsplanen räntefri. Har aldrig varit med om att de gått med på något sådant innan. Ibland händer det.
Bra jobbat! Vad skönt för dig. Det kommer ju u underlätta enormt
 

Hemmes

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
20 Mars 2022
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Vad för avbetalningsplan fick du? Hur gick du till väga för att få det?
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Mitt lån till vivus är förfallet och hot om uppsägning mm har pågått ett tag. Igår fick jag erbjudande om en avbetalningsplan och idag kom den på mail. Dessutom är avbetalningsplanen räntefri. Har aldrig varit med om att de gått med på något sådant innan. Ibland händer det.
Fick du erbjudandet via Mail eller samtal? Hur stor var skulden och vad ska du betala i månaden?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 559
Poäng
5 137
Mitt lån till vivus är förfallet och hot om uppsägning mm har pågått ett tag. Igår fick jag erbjudande om en avbetalningsplan och idag kom den på mail. Dessutom är avbetalningsplanen räntefri. Har aldrig varit med om att de gått med på något sådant innan. Ibland händer det.
Det har jag också fått en gång när jag förlängt lånet under ett års tid så då hade de redan fått tillbaka pengarna med råge.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp