• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Vippi, nytt smslån. Upp till 10000 kr

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Nytt lån: www.vippi.se

Kostnadsfri ansökan. Legitimering via bank-id (el motsvarande).

Ska bli kul att se om det kommer in några pengar på kontot :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
svara

Kollade upp det också. Stod att det skulle komma in pengar på Nordea direkt efter ansökan. Har du nordea då? , Skulle du kunna skriva hur det gått för dig ?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
vippi

Provade o fick godkänt på 3000, spännande som sagt o se om det kommer in några pengar.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
vippi

Jag har Nordea men inga pengar kom in direkt iaf, får se om de kommer in imorgon. Är väl kanske bluff?
 

Laxen86

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Januari 2012
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Haha.. jag älskar deras slogan där de skriver sina fördelar.. En av fördelarna är att man själv får välja önskad lånesumma.. jag förstår vad de menar men det låter kul ändå.. Spännande och se om ni får pengar... De har väl egentligen ingen direkt anledning att bluffa efetrsom de inte har tagit någon SMS avgift.. desvärre får ni nog vänta tills fredag innan pegnarna kommer.
 

FRISS

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
17 Maj 2012
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ska bli intressant och följa dessa
 

Jurgen

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
18
Poäng
72
Vad skriver ni i fältet för e-post? Står att den är ogiltig vad jag än skriver.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
hmm kollar man google så hittar man ingenting om dessa utan man måste skriva .se efter namnet.söker man bara på vippi så kommer massa finska länkar upp till massa annat.

och de heter då pikavippi.enligt annan låneblogg och är finskt.och sökr man på orgnummret så ska de vara 4 medarbetare 2 av dom bosatta utomlands.blir lite skeptiskt till dessa.
så prövar nog söka när nån av er fått lån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp