• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Viggeloo tjänar stora pengar

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 502
Mottagna reaktioner
1 017
Poäng
927
Marketing gimmick, de flesta förlorar i handeln av retail, kanske är 10% som tjänar pengar där. Och den avgiften folk betalar för göra dessa challanges går till de få som lyckas, såg det är 3 steg innan du blir ”FTMO trader”

Men verkar legit iaf när man googlar, dom är dock inte reglerade vad jag kan se.

Vet inte vad du menar med fördel över marknaden?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Marketing gimmick, de flesta förlorar i handeln av retail, kanske är 10% som tjänar pengar där. Och den avgiften folk betalar för göra dessa challanges går till de få som lyckas, såg det är 3 steg innan du blir ”FTMO trader”

Men verkar legit iaf när man googlar, dom är dock inte reglerade vad jag kan se.

Vet inte vad du menar med fördel över marknaden?
2 steg inte 3
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Kolla hemsidan. Yes båda. Olika fees för olika belopp. 80% behåller man av vinsten.
 

arwid

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Januari 2013
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Normalt sätt är jag jävligt skeptisk till alla dessa trådar men när gamla medlemmar skriver då fångar det åtminstone delvis mitt intresse.
Det kan vara ett kapat / sålt konto förslagsvis så gör man en textanalys av tidigare inlägg och jämför med de som postats i den här tråden då bör det gå att se om språkbruk är det samma i nya och äldre inlägg.

I vilket fall som helst så låter det här som en blåsning där syftet är att tjäna pengar på godtrogna / desperata personer som är ute efter enkla pengar.
 
Senast ändrad:

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
2 161
Mottagna reaktioner
1 915
Poäng
1 247
Varför är alla så skeptisk, han vill posta gratis signaler från och med imorgon i denna tråd.
Det är väldigt enkelt att följa och dubbelkolla hur det går mot tradingview även om man inte lägger ut en krona själv.

Tycker det blir smått spännande att följa, även om jag står på sidan som gammal spelberoende.
Krävs en del realiserade vinster under någon vecka för att jag ska haka på ens med mindre belopp
 

arwid

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Januari 2013
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Varför är alla så skeptisk, han vill posta gratis signaler från och med imorgon i denna tråd.
Det är väldigt enkelt att följa och dubbelkolla hur det går mot tradingview även om man inte lägger ut en krona själv.

Tycker det blir smått spännande att följa, även om jag står på sidan som gammal spelberoende.
Krävs en del realiserade vinster under någon vecka för att jag ska haka på ens med mindre belopp
Om något låter för bra för att vara sant så är det i regel inte sant. ;)
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Negativa och tröga människor som inte kommer från A-B i livet
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Kommer posta 1 vecka så får ni se hur mycket profit, efter det skiter jag i att fortsätta då :) kommer inte göra det gratis iaf när alla e så negativa o tror detta är en blåsning :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp