• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vad kan jag göra?

fattarnadamannen

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
18 Juni 2024
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej. Jag sitter i skiten. Jag har en massa olika lån och krediter, och mina fasta utgifter är skyhöga.

Min score på Kreddy är 50, helt jävla galet.

Jag får inte tag i ett samlingslån hur jag än gör, vilka jag än hör av mig till. Hur fan ska jag göra? Önskar bara att bli av med denna skiten, jag mår så otroligt dåligt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 408
Mottagna reaktioner
1 029
Poäng
897
Hej. Jag sitter i skiten. Jag har en massa olika lån och krediter, och mina fasta utgifter är skyhöga.

Min score på Kreddy är 50, helt jävla galet.

Jag får inte tag i ett samlingslån hur jag än gör, vilka jag än hör av mig till. Hur fan ska jag göra? Önskar bara att bli av med denna skiten, jag mår så otroligt dåligt.
Har du 50% på UC så kommer du inte få några lån som tar UC.
Vänta ut alla förfrågningar till en början eventuellt anmärkningar och minska krediter så mkt som möjligt för att få ett bättre betyg och kanske ha någon chans
 

Enfundering

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
12 April 2024
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Hej. Jag sitter i skiten. Jag har en massa olika lån och krediter, och mina fasta utgifter är skyhöga.

Min score på Kreddy är 50, helt jävla galet.

Jag får inte tag i ett samlingslån hur jag än gör, vilka jag än hör av mig till. Hur fan ska jag göra? Önskar bara att bli av med denna skiten, jag mår så otroligt dåligt.
Speca upp skulderna med respektive kostnad med inkomster
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Skriv här alla dina skulder, ränta, belopp att betala per månad för varje enskild skuld.
Så kommer du säkert få lite tips och hjälp på traven hur du kan lösa din situation.
Tar man kontrollen över sina skulder så mår man bättre, vet av egen erfarenhet.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 364
Mottagna reaktioner
715
Poäng
677
Är väl förmodligen det som är ditt problem, att du söker lån överallt och drar på dig massa förfrågningar. Du måste vänta ut dina kreditupplysningar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp