• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy kampanj

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Nån som fått svar på varför dom slutat med kampanjen lån upp till 10000kr? Alltså 5000kr gånger två.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tror inte det går så bra för Trustbuddy de har ju slutat med inkassoverksamhet. Eftersom verksamheten bygger på inlåning från medlemmar för att låna ut till medlemmar har deras inlåning minskat då lånen går till inkasso och de inte får den inlåning de behöver.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
de har nu

kom sms igår om kampanj fram t.o.m 6/12 2*5000 kr så de är allt i full gång :)

men sen har de ju blivit otroligt jobbiga med allt detta ringande -tror de skulle spara in många tusen på att avsluta den tjänsten. Den avskräcker ju folk!!!
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
kom sms igår om kampanj fram t.o.m 6/12 2*5000 kr så de är allt i full gång :)

men sen har de ju blivit otroligt jobbiga med allt detta ringande -tror de skulle spara in många tusen på att avsluta den tjänsten. Den avskräcker ju folk!!!

Jag ansökte igår och fick lån på 2*5000 :- trots att jag redan har lån på 2*5000:- som jag har avbetalningsplan på..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag ansökte igår och fick lån på 2*5000 :- trots att jag redan har lån på 2*5000:- som jag har avbetalningsplan på..

Loppan hur ska du göra nu då ska du släppa även dessa lån till inkasso de kanske inte låter dig göra det när du redan har de andra på inkasso??
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Loppan hur ska du göra nu då ska du släppa även dessa lån till inkasso de kanske inte låter dig göra det när du redan har de andra på inkasso??

Fakturan för mina andra 10000:- har inte förfallit ännu, så det ligger inte hos inkasso ännu.

Att jag lånade dessa var för att lösa in mina lån hos Axcept och Lånalåna. Dom har svindyra förlängningar och jag har förlängt båda i många månader. Jag kommer att spara nästan 600:- /månad på att förlänga dessa till TB i stället. På Januarilönen ska jag betala tillbaks ett av lånen, och på marslönen det andra. Så dessa har jag inte tänkt släppa till inkasso.

Vilken jädra karusell, jakten på hundralappar för att försöka ta sig ur skiten.. :-O
 
Senast ändrad:
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Både Axcept och Lånalåna har eget inkasso och du kan få jättebra avbetalningsplaner hos båda jag betalar 300/månad hos dem på mina lån på 10 månader har du inte funderat på det alternativet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp