• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 923
Mottagna reaktioner
631
Poäng
667
Fast när jag ansökte och fick kredit så blev det kreditkort hos dem.
dem sa att pga teknisk fel så blev det så.
annars måste jag vänta tills krediten inte gäller längre enligt dem.
så hur kan man göra då?
Oj, låter märkligt. Hur kan det egentligen ha blivit så? Den tjänsten finns ju inte ens längre! De borde kunna åtgärda det, men de kommer skylla på systemet hehe.
Börja med att fråga kundtjänsten, sen vet jag inte faktiskt. Betalo fungerar ju inte längre, Paysafe?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
U

Undrande…

Gäst
Poäng: 0
Någon som vet hur man kan göra? Kundtjänst säger att det är tekniskt fel som ligger bakom detta och att dem inte kan göra något åt det.
 

bgn

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 Mars 2021
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Besked om att felet är åtgärdat och överföring kommer ske till kontot:folded:
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Loggade in för första gången på ett tag och stod att jag hade möjlighet att göra en till ansökan. Antar att dom kommer ringa om den blir beviljad eller ej, om dom frågar vad man ska ha pengarna till vad fan kan man säga till det?
 

Nikke55

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
10 Februari 2020
Meddelanden
114
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Fick en upplysning tagit på mig den 29e som en del andra här där bisnode hävdade att de skickat ut sent pga tekniskt fel hos dem. Skickade detta till utredningen och de säger att upplysningen är korrekt trots att jag inte ansökt om höjning då.

De hade tom hittat på ett klockslag då jag inte ens var inne i appen enligt min bankid historik. Kommer anmäla detta till datainspektionen samt har begärt att få lösa mitt resterande lån hos dessa. Vågar inte att de tar upplysning titt som tätt utan anledning.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Loggade in för första gången på ett tag och stod att jag hade möjlighet att göra en till ansökan. Antar att dom kommer ringa om den blir beviljad eller ej, om dom frågar vad man ska ha pengarna till vad fan kan man säga till det?
Mig ringde de aldrig. Ansökte och fick besked om avslag via sms.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp