• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
989
Poäng
787
Fick avslag. Antar det är pga många ff på bisonde/creditsafe i o m det inte framgår du inte får ha anmärkningar på deras hemsida?
 
H

Holmenkollen

Gäst
Poäng: 0
Jag fick höjt idag! Fått ett avslag tidigare. Betalt i tid sista 3 månaderna, har inga ff på varken bisnode eller creditsafe sista 3 månaderna heller så vet inte om det spelar roll. Har usla förutsättningar dock. 1 Bisnode, medel Creditsafe, hög belåning. Fick aldrig sms eller mail om ny offert utan när jag loggade in i appen stod det bara att jag kunde ansöka på nytt. Jag gjorde en ansökning och dom ringde upp efter 20 minuter. Ställde tre standardfrågor, man skulle bekräfta namn, adress och varför man ville utöka. Fick sen besked efter 5 minuter på sms och pengarna på kontot 5 minuter senare. Höjde från 15k till 30k. Holm är inte så tokiga trots allt. Fick också sänkt ränta med 3%
 

bgn

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 Mars 2021
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Fick precis lämna ansökan om höjning! Väntar spänt denna gången. Fick även en ”offert” tidigare under veckan men avslag på den!
 

bgn

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 Mars 2021
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
höjning från 15.000 till 30.000!
Dock blivit något fel så pengarna endast kan användas på deras kort. Men efter kontakt med kundtjänst så var det fler som hade samma problem och det skulle åtgärdas!
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 923
Mottagna reaktioner
631
Poäng
667
Sambon (som jag företräder i denna tråden mestadels) har 3 dagar irad fått erbjudande om offert.
Avslag direkt 2 dagar av 2, inte värt ett tredje försök då hon vill höja hos fairlo.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Tas det en ny upplysning via Bisnode för varje ansökan hon gör hos Holms?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp