• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Fel ! Man får ett brev för aktivering. Inom 1-2 Bankdagar .
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Den sms har jag fått efter jag har aktiverat min app : ,,Du har nu ansökt om ett nytt konto och kommer att få ett brev hem inom kort med instruktioner om hur du aktiverar kontot''
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Brev eller inte ... aktiverat?

Den sms har jag fått efter jag har aktiverat min app : ,,Du har nu ansökt om ett nytt konto och kommer att få ett brev hem inom kort med instruktioner om hur du aktiverar kontot''

Jag blir helt snurrig... sägs olika här på forumet...
Jag har blivit beviljad 10 000:- för fakturaköp via Collector... men jag har inte fått hem något brev... det står 10 000:- Collector fakturakonto i appen..
Betyder inte det då att den är klar att använda för köp upp till 10 000:-??
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Fick svar nu från Seqr

Jag blir helt snurrig... sägs olika här på forumet...
Jag har blivit beviljad 10 000:- för fakturaköp via Collector... men jag har inte fått hem något brev... det står 10 000:- Collector fakturakonto i appen..
Betyder inte det då att den är klar att använda för köp upp till 10 000:-??

Fick svar nu från Seqr varför det är olika .... så här svarade han:
"Brevet för aktiveringen behövs bara om man inte är synkroniserad mot teleadress vilket du måste vara då du fick krediten på en gång"..
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Va ?? ,,synkroniserad mot teleadress'' ?? Jag behöver en snaps !
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Som jag förstått det hela så får du brev hem för att göra verifieringen OM det av någon anledning misslyckas med appen (smskod osv), men om allt funkar som det ska så kan du använda kontot och appen direkt för att handla och överföra.
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Så här skriver de: 7. De allra flesta lyckas vi identifiera omedelbart, och då blir kontot aktiverat direkt. Har du däremot hemligt nummer, skyddade personuppgifter eller liknande, så måste identifieringen ske via brev. Då skickas ett brev med en QR-kod hem till din bokföringsadress. När du tagit emot brevet, öppna appen och skanna QR-koden i brevet så blir kontot aktiverat.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp