• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia avstängt abbonemang hos KF

Kiko

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
20 April 2014
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej! Mitt Telia abonnemang har pga obetalda räkningar stängts av och skulden är överlämnad till KF. Om jag betalar skulden kommer Telia att öppna upp abonnemanget igen eller är det kört med det telefonnumret?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tt2

V.I.P
Poäng: 42
Blev medlem
14 Februari 2012
Meddelanden
558
Mottagna reaktioner
1
Poäng
42
Telenor slår på abbonnemanget efter KF iaf.
 

Kiko

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
20 April 2014
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jo det gick till inkasso (Sergel) först men jag trodde inte att de så snabbt skulle lämna över det till KF och nu är jag där..
 

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Rimligen så bör du åtminstånde kunna få numret som kontantkort om de inte vill återöppna abonnemanget när du har betalat skulden.
Jag alltid fått abonnemanget öppnat efter betalt inkassokrav hos Telia iallafall. Vet inte om de är hårdare efter fogden.
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Inkasso skickar väl inte iväg något till KF om du sköter eller skötte betalningen till dom inom den tid du fått av dom.När det gäller "Telenor" så brukar dom erbjuda ett kontantkort i stället för att öppna upp abonnemanget igen.Det finns ju en del info hur Telenor kan göra mot sina kunder om dom skickar saker till inkasso,bara googla och läs.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Hej! Mitt Telia abonnemang har pga obetalda räkningar stängts av och skulden är överlämnad till KF. Om jag betalar skulden kommer Telia att öppna upp abonnemanget igen eller är det kört med det telefonnumret?

Mejla eller ring Telia så får du korrekt svar
Tror du har 30 dagar på dig att betala annars upphör ditt abonnemang
Men ring till dom och fråga hur du kan gå tillväga
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp