• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

smscash.se privatlån - Funkar?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Sidan finns inte när man klickar på din länk. Har du skrivit rätt?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Dom förmedlar väl bara lån? Men vilka banker som ingår framgår inte på deras hemsida.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
varning

Stor varning för detta företag! De tar ut en förmedlingsavgift oavsett om du blir beviljad lån eller ej. Söker du privatlån, t ex 20000 kronor, kostar det dig 495 kronor oavsett om det blir avslag eller ej.
Min magkänsla säger mig att detta är inget företag att lita på men visst jag kan ha fel. Någon som har fått lån genom dem?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ingen avgift

Glömde skriva att enligt sms skulle man inte behöva betala avgift om man inte blev beviljad.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
smscash

bara för att så testade jag nu att slänga in en ansökan, å upp kom man till en sida som talade om att dom skickat ansökan vidare till Ferratum, å blir man inte beviljad behöver man inte betala någon avgift...Men ingenting om hur man får reda på hur det går....Vi får väl se, har inga förhoppningar
 

sommar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Nja ha inga förhoppningar bara.. Om du tittar på ferratums sida så skriver de just att man ska söka direkt till dem och varnar för smslåneförmedlare..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
smscash

har just nu mailat med ferratum som säger att dom inget samröre har med smscash så sök ej via smscash !!!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
inget svar

Å inte svarar smscash på mail heller, mailade dom för 2 dagar sedan....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp