• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skatteåterbäring på kontot

Atexsor

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
118
Mottagna reaktioner
15
Poäng
72
Är det någon som fått in skatteåterbäringen än? Vilken bank hade ni i såna fall? Vilken tid fick ni in det? Själv har jag SEB men har inte fått än.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lillajag

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
27 November 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Jag har fått in Nordea står som kommande transaktion, står att den kommer in imorgon men brukar inte Nordea sätta in i eftermiddag ändå?
 

henke88

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
94
Poäng
267
Är det någon som fått in skatteåterbäringen än? Vilken bank hade ni i såna fall? Vilken tid fick ni in det? Själv har jag SEB men har inte fått än.
Alltså skatten kommer 5-6 april, jag kan se insättningen på Nordea nu, står reservation insättning 5/4
 

dolce999

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
12 Januari 2023
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
7
Poäng
41
Ståt på min nordea att dom kommer i morgon
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 473
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
På Swedbank står det ingen kommande insättning för min man. För mig från tidigare år att han har kunnat få på eftermiddagen dagen innan det står att det ska komma. Men räknar inte med att dom kommer förrän i morgon eller övermorgon.
 

Trött84

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
2 April 2017
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
23
Poäng
92
Har Swedbank och har aldrig synts som kommande utbetalning utan brukar dyka upp någon gång de 2 dagar som sägs
 

HCM

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
31 Mars 2016
Meddelanden
54
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
Förra året fick Nordea-kunder in pengarna efter lunch trots framtida insättning till dagen efter.

Swedbank senare på eftermiddagen samma dag som Nordea men efter 14-15. Om man kikar i förra årets tråd. SEB var också snabba vill jag minnas.
 

Atexsor

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
118
Mottagna reaktioner
15
Poäng
72
Förra året fick Nordea-kunder in pengarna efter lunch trots framtida insättning till dagen efter.

Swedbank senare på eftermiddagen samma dag som Nordea men efter 14-15. Om man kikar i förra årets tråd. SEB var också snabba vill jag minnas.
SEB va först förra året om jag inte minns fel :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp