• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån via Lendo

Dållar

Aktiv medlem
Poäng: 127
Blev medlem
29 Oktober 2018
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
38
Poäng
127
Skickade iväg en ansökan om 350000 igår kväll via Lendo. För ngr år sedan så gjorde en ansökan via Lendo & Advisa (med ngr år emellan) Jag har aldrig fått ngt napp hos de etablerade ”storbankerna” Döm om min förvåning när jag efter ngn minut får lånelöfte hos Swedbank. Trots att mina förutsättningar varit bättre vid de andra lånetillfällena så får jag för första gången napp hos dem. Kreditbetyg 2,2 och 2 UC förfrågningar på 1 år. Swedbank gav mig en effektiv ränta på 6,49% vilket jag anser bra trots allt .... Allt är inte klart än MEN följde länken, kom in på Swedbanks sida, där skulle jag ange OCR osv (lösenkrav) Då jag inte hade alla uppgifter just då så kunde jag avbryta för att göra klart vid tillfälle. Värt att nämna är kanske att Swedbank är min hembank... (ändå har jag aldrig fått ngt lånelöfte av dem de senaste gångerna)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Lyckas

Gäst
Poäng: 0
Riktigt bra. Ja, Swedbank är starkt varumärke , spännande att du fick erbjudande därifrån, och räntan är bra! Bra att ha allt samlat i sin egen bank!
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Skickade iväg en ansökan om 350000 igår kväll via Lendo. För ngr år sedan så gjorde en ansökan via Lendo & Advisa (med ngr år emellan) Jag har aldrig fått ngt napp hos de etablerade ”storbankerna” Döm om min förvåning när jag efter ngn minut får lånelöfte hos Swedbank. Trots att mina förutsättningar varit bättre vid de andra lånetillfällena så får jag för första gången napp hos dem. Kreditbetyg 2,2 och 2 UC förfrågningar på 1 år. Swedbank gav mig en effektiv ränta på 6,49% vilket jag anser bra trots allt .... Allt är inte klart än MEN följde länken, kom in på Swedbanks sida, där skulle jag ange OCR osv (lösenkrav) Då jag inte hade alla uppgifter just då så kunde jag avbryta för att göra klart vid tillfälle. Värt att nämna är kanske att Swedbank är min hembank... (ändå har jag aldrig fått ngt lånelöfte av dem de senaste gångerna)
Det var ju bra:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp