• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Remembers lån

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 391
Mottagna reaktioner
1 149
Poäng
897
Remember är bra. Oftast lite hög ränta, men har speciell avdelning om man har svårigheter. Jag har fått tillfällig plan med 4,95 % ränta i 6 månader vid två tillfällen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fli

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
21 Augusti 2024
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Remember är bra. Oftast lite hög ränta, men har speciell avdelning om man har svårigheter. Jag har fått tillfällig plan med 4,95 % ränta i 6 månader vid två tillfällen.
Fint att höra. Mitt mål är verkligen nu att en gång för alla samla lite skitlån
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 391
Mottagna reaktioner
1 149
Poäng
897
Om du bara har detta lånet så kan du ta ett annat längre fram. Gärna med rak amortering
 

Kämpar

Kunnig medlem
Poäng: 236
Blev medlem
1 Januari 2024
Meddelanden
176
Mottagna reaktioner
80
Poäng
236
Remember är bra. Oftast lite hög ränta, men har speciell avdelning om man har svårigheter. Jag har fått tillfällig plan med 4,95 % ränta i 6 månader vid två tillfällen.
Skrev du inte någonstans att du det var vid 3 tillfällen? Har också haft det två gånger, men tre månader bara vid den andra gången. Det är jobbigt lån med deras ränta, hjälpsamma med tillfälliga avbetalningsplaner med inte alls med att sänka ränta. Kanske 0,5% bara. Tänker kontakta dem igen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp